حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
355 بازديد

بازدید وزیر صمت از چندین کارخانه کردستان

بازدید وزیر صمت از چندین کارخانه کردستان

کاشی لند- وزیر صنعت معدن و تجارت بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان‌های قروه و دهگلان از چند کارخانه کردستان بازدید کرد.

سیدرضا فاطمی امین بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور همراه جمعی از مسولان، مدیرکل صنعت ،معدن، نمایندگان مجلس و فرماندار از کاشی کسری و لاستیک بارز استان کردستان بازدید کرد.

 وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با پرداخت وام ارزی و تعهد ریالی سبب می‌شود از گرانی‌ها عبور کنیم.

مدیرعامل گروه لاستیک بارز نیز در این دیدار بهره‌وری ارزی لاستیک بارز ۶ درصد تعیین شده در حالیکه کردستان منطقه کمتر توسعه یافته است باید بهره‌وری ارزی باید سه درصد لحاظ شود.

میرزایی با اشاره به اینکه لاستیک بارز  استان تنها تولید کننده در کشور است گفت: به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه این واحد تولیدی زیان زیادی متحمل شده است.

وی میزان سود تولید بارز را در یک سال ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و اظهار کرد: در سه ماهه امسال لاستیک بارز تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده است.

میرزایی با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن اخطار آخر را داده است افزود: در این راستا باید راهکاری در این زمینه ارایه شود.

وی با اشاره به اینکه درخواست افزایش نرخ ۷۰ درصد داده ایم یادآور شد: از آنجا که کردستان جزو استان‌های کمتر توسعه یافته است با نرخ ۳۰ درصد موافقت شده است.

مدیرعامل کاشی کسری نیز در این بازدید گفت:هم اکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار بخشی از ماشین‌آلات مورد نیاز با سرمایه شخصی وارد شده است.

محمد روشنفکر افزود: به دلیل نبود سرمایه در گردش و تسهیلات واردات مابقی ماشین‌آلات متوقف شده است. هم اکنون ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول بکارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سفرهای استانی یک هزار میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی استان پیش‌بینی شده است.

فاطمی‌امین با اشاره به اینکه واحد تولیدی کاشی کسری از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است اظهار کرد: بانک‌ها موظفند تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را تامین کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند