حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
609 بازديد

بازدید وزیر ورزش از احداث واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک در بیرجند

بازدید وزیر ورزش از احداث واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک در بیرجند
وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی بازدید کرد. یکی از مهمترین این پروژه ها واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک در بیرجند است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان جنوبی از اولین واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک کشور در بیرجند بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، اولین واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک کشور چندی پیش در محل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به بهره برداری رسید.

تا قبل از راه‌اندازی این واحد تولیدی، ۱۰۰ درصد خطوط تولید کاشی و سرامیک از چین و ایتالیا وارد کشور می شد که خروج ارز زیادی را به همراه داشت.

جلوگیری از خروج ارز، بومی سازی سیستم‌ها و پشتیبانی آن‌ها در داخل کشور از مهمترین پیامدهای فعالیت این واحد تولیدی است.

فعالیت فاز اول این کارخانه برای ۳۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی به همراه داشته و با تکمیل و بهره برداری از فاز دوم که در دست ساخت است، ۱۱۲ نفر به طور مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

بازار فروش محصولات این کارخانه، داخل کشور و کشورهای منطقه CIS است.

شرکت فنی مهندسی الکترو صدر، واحد طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک پویا شهاب با ۵۸۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع به همت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به بهره برداری رسیده است.

همچنین استاندار خراسان جنوبی همراه وزیر ورزش و جوانان از پروژه اقتصاد مقاومتی کارخانه تولید چرم مصنوعی بازدید کرد.

این کارخانه در حال فعالیت با برطرف کردن نیاز بازارهای داخلی، بخش عمده‌ای از محصولات خود را به کشور افغانستان صادر می‌کند.

۵۰ درصد مواد اولیه این کارخانه از طریق واردات و نیم دیگر از مواد معدنی موجود در استان تأمین می‌شود.

فاز اول این کارخانه با ۴۵۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال ۳۵ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم آورده است.

با توسعه این واحد تولیدی و تکمیل فاز دوم آن، ۹۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند