حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
328 بازديد

بازگشت کارخانه تولید آجر به چرخه تولید

بازگشت کارخانه تولید آجر به چرخه تولید

علیش پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت با اشاره به حمایت از  رونق تولید از حل مشکلات کارخانه تولید آجر صبا و جلوگیری از تعطیلی این کارخانه در این شهرستان خبر داد.
وی بیان داشت: در راستای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید و عدم تعطیلی کارخانجات تولیدی و ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه‌های مختلف از سوی ریاست قوه قضائیه کارخانه‌ای که بیش از پنجاه نفر در آن مشغول کار بودند و حدود پنج ماه تعطیل شده بود با ورود مدعی العموم و صدور دستورات قضایی لازم فعالیت مجدد خود را شروع کرد.

علیش پور گفت: شرکت گاز با ادعای اینکه کنتور مصرف گاز از سوی مسئولان کارخانه تولید آجر صبا مورد دست کاری قرار گرفته و مبلغ مصرفی آن پایین‌تر از نرم مصرف یک شرکت است، اقدام به جمع آوری انشعاب گاز شرکت کرده بودند و حدود پنج ماه از این موضوع می‌گذشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت افزود:
اختلاف موجود منجر به تعطیلی کارخانه  شده بود و در این مدت نیز حل نشده بود که به محض اطلاع دادستانی از این موضوع، به عنوان مدعی العموم وارد عمل شدیم.

وی اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با مسئولان کارخانه و شرکت گاز برگزار شد مقرر گردید با دستور قضایی کنتور جدید نصب و با نظارت لازم کارخانه شروع به فعالیت کند و کارخانه به چرخه تولید برگشت.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند