حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
448 بازديد

بحران مسکن با تامین تعهد مصالح ساختمانی برطرف نمی‌گردد

بحران مسکن با تامین تعهد مصالح ساختمانی برطرف نمی‌گردد

حسین وکیلی کارشناس مسائل اقتصادی درباره کاهش معاملات مسکن اظهار کرد: کارت فروشی یا تامین تعهد مصالح ساختمانی (کاشی و سرامیک، سیمان، فولاد و...) راهکار مناسبی برای افزایش معاملات نیست و با این اقدامات نمی‌توان رکود معاملات مسکن را بهبود بخشید.

این کارشناس مسائل اقتصادی اشاره کرد: با بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم، دست دلالان و متقاضیان غیر واقعی مسکن کوتاه می‌شود. با افزایش قیمتی که در مسکن داشته‌ایم متقاضیان واقعی از بازار مسکن خارج شده و مردم عادی که خواهان واقعی معاملات مسکن بوده اند جای خود را به افراد سود جو در معاملات داده اند.

وی همچنین در مورد کارت فروشی گفت: این راهکار یک روش آزمون و خطاست و در این شرایط که اوضاع اقتصادی مانند کودکی است که مشکل گوارشی دارد اگر شما بخواهید با کارت فروشی که باعث تغذیه بیشتر کودک بیمار (اقتصاد) می‌شود حالش را بهتر کنید، به هدف خود نرسیده و به‌ عبارتی معاملات مسکن تغییری نمی‌کند.

وکیلی در پایان اشاره نمود: با وجود نظارت و هزینه زیاد دولت در این بخش، بعضی از ناظران ساختمانی با مبلغ اندکی از تخلفات ساختمانی چشم‌پوشی می‌کنند و مقید به اخلاق واقعی و اعمال قانون به معنایی واقعی نیستند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند