حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
557 بازديد

برای اولین بار در کشور؛ بازیافت آب از بخار حاصل از تولید کاشی

برای اولین بار در کشور؛ بازیافت آب از بخار حاصل از تولید کاشی
برای نخستین بار در کشور، یک واحد تولید کاشی در میبد با بازیافت آب حاصل از بخار تا ۷۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌کند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری یزدرسا؛ برای نخستین بار در کشور یک واحد تولید کاشی در شهرستان میبد موفق به بازیافت آب حاصل از بخار دستگاه اسپری خارج شده از دودکش واحد شده است. 

این واحد تولید کاشی میبد با بازیافت آب حاصل از بخار موفق شده است تا هفتاد درصد در مصرف آب صرفه جویی کند و بخار اسپری خارج شده از دودکش واحد را به آب تبدیل کند. این واحد تولیدی روزانه هفت هزار لیتر اسپری مصرف می‌کند که از این میزان ۱۲۰ هزار لیتر به چرخه تولید باز می‌گردد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد در بازدید از یک واحد تولید کاشی و سرامیک که موفق به بازیافت آب حاصل از بخار دستگاه پرس، گفت: این کار ارزشمندی است که باید به همه واحدهای صنعتی تعمیم پیدا کند.

وی افزود: همه مدیران واحدهای صنعتی باید با محوریت فرمانداری تشکیل جلسه و در خصوص راهکارهای علمی و پژوهشی برای رسیدن صنعت کاشی میبد به شاخص‌های بالای کاهش آلایندگی، صرفه‌جویی در مصرف آب و خودکفایی در تولید قطعات همفکری کنند.

امام جمعه میبد در پایان اظهار داشت: موفقیت در حوزه بازیافت آب از بخار حاصل از تولید کاشی، کار بزرگ و پسندیده‌ای است و نیاز دارد که این کار در سطح کلان کشور هم به آن پرداخته شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند