حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
537 بازديد

بررسی مشکلات دو کارخانه کاشی نیلو و اصفهان در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های مقاومتی قوه قضاییه اصفهان

بررسی مشکلات دو کارخانه کاشی نیلو و اصفهان در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های مقاومتی قوه قضاییه اصفهان
رییس کل دادگستری استان اصفهان بر ضرورت جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی رسالت ستاد اجرای سیاست‌های مقاومتی در استان تاکید کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری قوه قضایه میزان؛ ستاد اجرای سیاست‌های مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

محمدرضا حبیبی در این جلسه بیان داشت: این جلسات بیشتر با درخواست فعالان اقتصادی تشکیل و تلاش می‌شود با کمک‌هایی نظیر اعطای مهلت، تعویق اجرای حکم و یا سایر راهکار‌های حمایت قضایی از تعطیلی بنگاه‌ها و واحد‌های تولیدی و اقتصادی در معرض آسیب جلوگیری بعمل آید.

وی افزود: در برخی از موارد نیز از طریق مذاکره، کدخدامنشی و ریش سفیدی در حل و فصل اختلافات و دعاوی اقدام می‌گردد و تا کنون در نتیجه حاصل از آن گام‌های موثری در راستای اهداف ستاد برداشته شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان، در بررسی پرونده‌های ارجاعی به دبیرخانه ستاد بیشتر عدم مدیریت صحیح و یا اجرای چرخه غلط در اعطای مدیریت‌های جدید، علت بروز بحران‌ها در واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌باشد که ضروری است کارگروه‌های جانبی که در این خصوص تشکیل می‌شوند با دقت و حساسیت کامل اتخاذ تصمیم نمایند.

حبیبی افزود: در این نشست مشکلات دو پرونده مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ یکی مربوط به یک مجموعه بزرگ کارآفرینی بود که در راستای واگذاری چند قطعه زمین موفق به انجام پاره‌ای از تعهدات نشده و دلایل موجهی نیز ارائه نمود که با مذاکره با شرکت شهرک‌های صنعتی با اعطای مهلت سه ساله علاوه بر مدت‌های قبلی، مقدمات گسترش فعالیت این مجموعه و زمینه اشتغال بیشتر در این خصوص فراهم شد و دیگری مشکلات دو کارخانه بزرگ کاشی نیلو و کاشی اصفهان بود که چند سالی است با بحران‌های ناشی از برخی بی احتیاطی‌ها در مدیریت مواجه شده و مقرر گردید با پذیرش سرمایه گذاران جدید، چرخه تولید این دو کارخانه بزرگ تولید کاشی و سرامیک نیز به گردش درآید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند