حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
363 بازديد

برنامه ریزی احیای 29 واحد تولیدی در لرستان

برنامه ریزی احیای  29 واحد تولیدی در لرستان
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: برنامه‌ریزی برای احیای ۲۹ واحد صنعتی استان با ظرفیت ۶۰۰ شغل انجام شده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ محمدرضا صفی خانی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای این واحدها ۸۹۰ میلیارد تومان است که از طریق تسهیلات بانکی ستاد رونق تولید و با ورود سرمایه‌گذاران جدید تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای برخی از این واحدها نیز سرمایه‌گذاری‌های جدیدی با ورود شرکت‌های هلدینگ، مؤسسات و صندوق‌های سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و برخی واحدهای دارای قابلیت افزایش ظرفیت، نیز حمایت می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: هفت تا هشت واحد از این تعداد احیا شده و همانند پدیده صنعت بروجرد و صبا ظرف آسیا، برخی واحدهای زیرمجموعه خود را فعال کرده‌اند.

صفی‌خانی با بیان اینکه واگذاری واحدهای هدف‌گذاری شده به سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی در دستور کار است اضافه کرد: سال گذشته واحدهایی همچون یخچال‌سازی خرم‌آباد، فولاد لرستان، کاشی جم بروجرد و الکل فجر خرم‌آباد نیز احیا شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند