حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1095 بازديد

برندهای پر طرفدار شیرآلات بهداشتی ساختمان

برندهای پر طرفدار شیرآلات بهداشتی ساختمان
شیرآلات بهداشتی امروزه یکی از مهمترین ابزار زندگی انسان است. این شیرها نیاز ما را به آب آشامیدنی و آب مورد نیاز برای شست و شو، پخت و پز و هر نوع کار دیگری برآورده می نماید. در نتیجه انتخاب یک برند معتبر همواره از دغدغه های اصلی افراد برای شیرآلات بهداشتی ساختمان است. 

تصور زندگی بدون شیر آب برای انسان امروز عملا غیر ممکن است زیرزندگی انسان بدون آب در همه ابعاد آن چه زیستی و چه نظافتی دچار مشکل می شود. از آنچه که گفته شد مشخص می گردد که شیر آب ابزار حیاتی برای ما است که در طول شبانه روز به صورت پیوسته به آن نیامند هستیم چه در آشپزخانه, چه در سرویس بهداشتی یا حمام و حتی در حیات و باغچه حضور این شیرها الزامی هستند. شیرآلات بهداشتی تنها گزینه ما برای دسترسی به آب لوله کشی است. پس لازم است در انتخاب این ابزار مهم توجه زیادی به کار گیریم تا بهترین ها را انتخاب نماییم. شیرآلاتی که به سادگی فرسوده نشود و علاوه بر کیفیت ظاهر جذاب و متناسبی داشته باشد.

در این مقاله سعی داریم شما را با برندهای مشهور شیرآلات بهداشتی ساختمان آشنا نماییم تا شما عزیزان انتخاب راحتری داشته باشید.

بهترین برند شیرآلات در ایران و جهان

به طور کل دو نوع برند شیرآلات بهداشتی در اختیار ما هستند برندهای داخلی و برندهای خارجی که هر یک در جای خود حرف های زیادی برای گفتن دارند. که در این مطلب به هر دو بخش برندهای ایرانی و خارجی شیرآلات بهداشتی خواهیم پرداخت تا شما با بهترین های ساخت داخل و خارج آشنا شوید.

مهمترین برندهای شیرآلات تولید داخل

در سالهای اخیر تولیدکنندگان داخلی شیرآلات توانسته اند به کیفیتی مطلوبی برابر با نمونه های خارجی دست یابند که در طرح ها و رنگ های مختلف به راحتی می توانند نیاز شما را با یک محصول کاملا ایرانی رفع نمایند.

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآالت بهداشــتی قهرمان یکی از پیشـتازان در عرصه تولید شیرآالت بهداشتی ساختمانی و لوازم و تجهیزات حمام و شیرآالت الکترونیکی و بیمارستانی است. محصوالت این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آالت روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی است. این مجموعه با مساحتی بالغ بر ۳۰ هکتار و بنایی حدود ۱۰۰ هزار متر مربع که شامل سوله های کارگاهی و ساختمان اداری می شــود، بزرگتــرین مجموعه تولید شیرآالت در ایران و در روستای بلداشی شهرستان گرمی واقع در استان اردبیل است که ظرفیت بکار گیری بیش از ۳۰۰۰ نیروی کار داراست. به جهت ارتقای کیفیت محصوالت، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (كوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند. كليه كارتريج های قهرمان از كشور اسپانيا و كمپاني SEDAL و شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند. 

شیرآلات قهرمان

این برند مشهور داخلی با ۳۵ سال تجربه در تولید شیرآلات بهداشتی، توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید و طراحی شیرآلات خانگی (حمام، توالت و آشپزخانه)، بیمارستانی، کلاسیک، شیرآلات الکترونیکی و انواع فلاش تانک‌ها معرفی کند. برند قهرمان در کنار نیروهای آموزش دیده و متخصص، از بهترین ماشین آلات صنعتی نیز در تولید محصولات خود بهره می برد. در طول همه این سال‌ها، این شرکت توانسته استانداردهای بین المللی خود را تا جایی بالا ببرد که با سایر برندهای بزرگ جهانی وارد رقابت شود. امروزه، بخش بزرگی از تولیدات برند قهرمان به بیش از ۳۰ کشور مختلف در سراسر جهان صادر می شود. شیرآلات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش است.

شیرآلات KWC

شرکت KWC درسال 1874 میلادی درنزدیکی شهر زوریخ سوئیس فعالیت خود را از یک واحدکوچک ریخته گری شروع کرد و هم اکنون به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی و دانش فنی مرتبط باتولید و طراحی آن در جهان تبدیل شده است.شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، دریکصد وبیستمین سالگرد تاسیس این شرکت، اقدام به عقد قرارداد انتقال تکنولوژی تولید شیرهای بهداشتی با استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولید و تست و آخرین تکنولوژی آن شرکت که در خاورمیانه منحصر به فرد است، نموده است.شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران با استفاده از متخصصین مجرب خود که در سوئیس آموزش تئوری و عملی را توسط کارشناسان شرکت KWC گذرانده اند. 

شرکت شیرهای ساختاری و صنعتی ایران، تحت مجوز کی دبیلو سی سوئیس توانست با ساخت کارخانه ای مجهز به تکنولوژی ریخته گری، ماشین‌کاری، پرداخت، آبکاری و قالب گیری، این مهم را به سرانجام برساند. در حال حاضر برند کی دبیلو سی در کشور به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است. این شرکت محصولاتی از قبیل شیرهای آشپزخانه، شیرهای حمام، دستشویی، شیرهای هوشمند، شیرهای توکار، شیرهای رنگی و لوازم جانبی مرتبط را طراحی و تولید کند. شیرآلات اهرمی ۵ سال و شیرآلات برقی و چشمی ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد.

شیرآلات  KWC

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر، از سال 1370 در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، با تکیه و توجه به تمام جزییات، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا، آغاز به فعالیت نمود. این نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.

شودر تولید کننده‌ای پیشرو در ارائه شیرآلاتی با کیفیت و طراحی نوآورانه است. این شرکت در طول عمر 29 ساله خود با داشتن تیم مدیریتی قوی و نیروهای کارآزموده، توانسته با تولید محصولات با کیفیت و طراحی نوآورانه بر طبق متدهای جهانی، به قطب مهمی در بازار شیرآلات و تجهیزات آشپزخانه تبدیل شود. در حال حاضر با توجه به استانداردهای بین المللی و سیستم تضمین کیفیت ISO 9001، اهداف شیرآلات شودر در راستای رضایت مشتری و تضمین ارائه محصولاتی با خدمات پس از فروش مناسب قرار دارد. انطباق کیفیت محصول با استانداردها با استفاده از تکنولوژی های تست مدرن و تضمین آن به طور سیستماتیک از طریق کنترل کیفیت تولید و آزمایش های متعدد توسط پرسنل آموزش دیده و واجد شرایط انجام می دهد. شیرآلات شودر دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

شیرآلات شودر

شیرآلات راسان

مجموعه ماهسان پویا در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود. پیش از آن مدیران شرکت ماهسان پویا به کار تجارت مشغول بوده و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرالات بهداشتی آلمانی بودند.
اندیشه تولید شیرآلاتی ایرانی با رویکرد کیفیت آلمانی از آن زمان در راس اهداف شرکت قرار گرفت. تولید شیرآلاتی مبتنی بر دانش فنی و استفاده از متخصصان داخلی از زمان شروع فعالیت شرکت مد نظر قرار گرفت و اولین محصولات ماهسان پویا تولید شد.

این شرکت با بهره گیری از مدیران و نیروهای کارآزموده و برنامه ریزی استراتژیک و بلند مدت جهت توسعه و تولید بهترین شیرآلات بهداشتی در انواع فانتزی، اهرمی و کلاسیک، توانسته سهم بزرگی از این بازار را در اختیار خود داشته باشد. راسان  برای رسیدن به این دستاوردهای امروز، اولویت و اهداف خود را بر مبنای ارزش ها حاکم بر اصول مشتری مداری بنا نهاده است. محصولات با کیفیت این راسان نه تنها گره گشای بسیاری از نیازهای خانواده های ایرانی است، بلکه قابل رقابت با برندهای خارجی نیز است. شیرآلات راسان دارای ۲ سال ضمانت برای شیرهای اهرمی و قطعات مصرفی (کارتریج) و ۵ سال گارانتی بدنه است.

شرآلات راسان

شیرآلات درخشان

مجموعه صنعتی درخشان از سال ۱۳۶۷ با هدف تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی با رعایت استانداردهای جهانی فعالیت خود را آغاز نمود. چشم انداز موسسین مجموعه تولید محصولاتی درخور شان مصرف کننده ایرانی بوده و در همین راستا حداکثر تلاش خود را نموده و گواهینامه‌ها و لوح‌های سپاس گوناگونی که در این سالها اخذ نموده خود مویدی بر این موضوع بوده است.

امروزه نام درخشان در بازار زیاد به گوش می خورد  برندی که به صورت تخصصی در زمینهٔ تولید انواع ابزارآلات ساختمانی، لوازم آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی فعالیت دارد. شرکت تولیدی درخشان به عنوان یکی از برند‌های معتبر کشور، فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات اختصاصی از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و خیلی سریع تبدیل به یکی از برندهای معتبر در عرصۀ تولید شیرآلات شد. در واقع این شرکت از سال ۸۲ فعالیت متمرکزی در زمینۀ تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی دارد و با رعایت استاندارد های اروپایی بهترین محصولات را تولید می‌کند. شیرآلات درخشان دارای طراحی لوکس و خلاقانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا، تنوع محصولات، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌های مثبت محصولات این برند است.

شیرآلات درخشان

شیرآلات کسری

گروه کسری از سال 1367 فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان آغاز کرد و پس از سالها تلاش و کسب تجربه ارزشمند در این صنعت، اقدام به تاسیس کارخانه شیرآلات بهداشتی کسری در سال 1381 نمود. از همان ابتدای راه، نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه، موجب شده تا جلب رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش گسترده، جزو مهمترین اصول و ارزش‌های گروه شیرآلات کسری باشد. استانداردهای تولید و کنترل کیفیت گروه کسری، در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت‌ترین آزمایشات قرار می‌گیرند. اخذ گواهینامه ایزو 9001، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران، اخذ استاندارد CE اروپا و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی، شاهدی بر این مدعی است.

 این شرکت با ایجاد یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی در ایران، توانسته به قطب مهمی در بازار شیرآلات کشور تبدیل شود. کیفیت ساخت محصولات، نوآوری در طراحی شیرآلات و خدمات پس از فروش مناسب از ویژگی‌های محصولات این برند هستند. گروه کسری در ۴ شاخه کسری، ملودی، هوآیی و آلکاپلاست ارائه دهنده انواع شیرآلات، فلاش تانک، توالت فرنگی، علم دوش، دست خشک کن، کارتریج و سایر ملزومات بهداشتی ساختمان است. شیرآلات کسری به طور تخصصی بر طبق اصول طراحی و سبک‌های مدرن و کلاسیک تولید می‌شوند. در تنوع شیرآلات این برند شما می‌توانید محصولات زیبا و ارگونومیک، با طول عمر بالا، حداقل میزان سرب و آبکاری سه لایه تهیه کنید.

شیرآلات کسری

پرفروش ترین شیرآلات تولید ایران

پنج برند معرفی شده از مهمترین برندهای شرآلات بهداشتی در ایران می باشند که از فروش بالایی نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. عوامل تاثیر گذار در فروش بالای این برندها را می توان به کیفیت بالای تولیدات آنها، زیبایی و نوآوری محصولات، خدمات پس از فروش گسترده  و گارانتی معتبر اشاره کرد. 

برند شیرآلات خارجی

 

با وجودی که شیرآلات تولید داخل دارای کیفیت و مرغوبیت کافی هستند و در بازارهای جهانی شناخته شده اند بازهم افرادی هستند که به دلایلی همچون طرح خاص یا کیفیت شناخته شده به دنبال برترین برندهای خارجی شیرآلات بهداشتی ساختمان می روند. این برندها در تمامی جهان شناخته شده هستند و کشور ما نیز واردات و فروش شیرآلات این برندها آزاد است و شما با مراجعه به فروشگاهای معتبر می توانید این نوع شیرآلات را تهیه نمایید.

Kraus

این برند آلمانی به عنوان یک تولید کننده پیشرو و حرفه ای در تولید لوازم آشپزخانه شناخته می شود. سَری شیرآلات این برند را می توان در اطراف به اندازه ۳۶۰ درجه چرخاند که امکان دسترسی کامل به سینک را با یک دست راحت فراهم می کند. آیراتور با عملکرد جریان بالا / پایین، کمک به صرفه جویی در مصرف آب بدون کاهش فشار آب می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه شیرآلات Kraus، کارتریج سرامیکی Kerox است که امکان استفاده بدون حتی ذره ای چکه را برای کاربردهای طولانی مدت را فراهم می کند. آبکاری بیرونی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی از دیگر ویژگی های محصولات Kraus است. شعار این شرکت: «مهندسی دقیق و انتخاب متریال مناسب، تضمینی برای نشاندن لبخند بر صورت مشتریان است.»

Moen

این برند آمریکایی با طراحی اختصاصی و ارائه محصولات زیبا که طول عمر بالایی دارند، شناخته می شود. شیوه جسورانه این شرکت به نحوی است که می تواند برای هر نوع دکوراسیون آشپزخانه ای، شیرآلات ویژه و متناسب را طراحی کند. شیرآلات این شرکت دارای آخرین تکنولوژی روز بوده و مطابق بر ارگونومیک محیط ساخته تولید می شود. محصولات Moen به دلیل وجود سنسورهای سرعت جریان، به شما این امکان را می دهند که ظرف های خود را با قدرت بیشتری تمیز کنید و مقدار زیادی آب را صرفه جویی کنید. شیرآلات این شرکت بزرگ، ضد زنگ بوده و هیچ اثر انگشت یا لکه آبی را بر روی خود باقی نمی گذارد.

Kohler

برای کسانی که وقت زیادی را صرف آشپزخانه می کنند، زیبایی شناسی و عملکرد بسیار مهم است. Kohler یک برند پیشرو جهانی می باشد که در آلمان تأسیس شده است. ارگونومی یک مسئله بسیار مهم در هر جنبه از طراحی شیرآلات این شرکت بزرگ است. سیستم مغناطیسی شیرآلات باعث نگه داشتن سَری در جای خود می شود. همچنین سر مفصل گردنده بسیار مناسبی را برای مانور آسان به وجود آورده اند. سطح رویی و آبکاری شیرها جهت جلوگیری از خوردگی و سایش طراحی شده اند. همچنین عملکرد شیرآلات کوهلر نشان از کیفیت بالای شاخت آن‌ها دارد.

Delta

شیرآلات Delta نمونه خوبی از سبک سنتی با قابلیت های مدرن است. این برند آمریکایی لوازم آشپزخانه زیبا در پوشش برنز، کروم و استیل را طراحی می کنند. هدف این برند بزرگ، ایجاد چشم انداز زیبا و کاربردی در فضای خانه است. برند دلتا به معنای واقعی متعهد به حفاظت از مصرف آب می باشد و یکی از اولویت های مهم این شرکت است. با ضربه زدن به هر نقطه از شیرآلات، می توانید جریان آب را به راحتی شروع و متوقف کنید. همچنین می توانید به راحتی دمای آب را با دسته ارگونومیک شیر کنترل کنید. فن آوری دیگری که در تولید شیرآلات دلتا مورد استفاده قرار می گیرد، پوششی برای دور نگه داشتن آب از آلاینده ها است. 

چرا خرید بهترین برند شیرآلات مهم است؟

آب منبعی است که نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم! کاهش مصرف آب، یک راه حل اساسی برای توسعه پایدار است. انتخاب یک شیرآلات مناسب می‌تواند نقش بزرگی در کاهش مصرف آب خانواده داشته باشد. به تمام مدل ها و خدمات این مارک ها نگاه کنید، ما بهترین برندها را به شما معرفی کردیم. این برندها هر یک در بازار پیشرو هستند و برای محیط آشپزخانه، حمام و توالت با ساخت محصولاتی در خور نیازهای مشتری، توانسته اند در طول همه این سال ها به برندهایی مشهور و بزرگ تبدیل شوند. در پایان، توجه کنید که انتخاب و خرید خود را همیشه بر حسب نیازهایتان سازماندهی کنید.

شیرآلات ساختمانی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند