حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
425 بازديد

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران در مرداد ماه

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران در مرداد ماه
دوازدهمین نمایشگاه سنگ های تزیینی تهران در تاریخ 9 مرداد لغایت 12 مردا د ماه 99 در محل نمایشگاهای دائمی تهران برگزار می گردد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرآنلاین؛ نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه از بزرگترین و کم نظیرترین رویدادهای صنعتی و تجاری است که هرساله با هدف ارتقا صنعت سنگ در کشور برپا می‌گردد. حضور حداکثری شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی و عرضه‌ی جدیدترین محصولات و دستاوردها در این حوزه فرصت مناسبی است برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی و برقراری تعاملات اقتصادی.

نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران عرصه‌ای است برای عرض اندام اصناف و صنایع مختلف. شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صرف نظر از معرفی محصول، شهرت برند و بازاریابی، انگیزه‌ای است در جهت پیشرفت، ارتقای تولید، نوآوری و برنامه‌ریزی برای پیشرفت‌های هرچه بیشتر. تمام استعدادها، پتانسیل و دستاوردهای یک گروه تولیدی که در طول یک سال کاری کسب کرده، در بستر یک نمایشگاه چند روزه به نمایش گذاشته می‌شود. برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران فرصتی است برای پیوندی از نوع علم و تجربه. ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت و ایجاد رقابت ما بین صنایع مختلف.

هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران

  • افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی
  • ارتقای همکاری‌های اقتصادی داخلی و خارجی صنف وصنعت سنگ
  • ایجاد زمینه برای رقابت سالم داخلی و بین‌المللی
  • تبادل اطلاعات و علوم فنی در همه‌ی زمینه‌های صنعت سنگ
  • انتقال تکنولوژی
  • ارتقا و گسترش ارتباطات بین‌المللی

ارتباط موثر میان صنعت، دانشگاه و بازار

نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران علاوه‌بر آنکه بستری است برای ایجاد رقابت سالم در سطح داخلی، موقعیتی است در جهت توسعه‌ی همکاری‌ها، تبادل اطلاعات و بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های روز در میان فعالین صنعت و صنف سنگ.

در سطح خارجی نیز گسترش ارتباطات بین‌المللی، دستیابی به بازارهای خارجی و چه‌بسا صادرات بیشتر به مناطق مختلف و به دنبال آن رونق اقتصادی در فضای تولید از کمترین فواید چنین رویدادهایی در شرایط کنونی به‌شمار می‌رود.

 نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران فرصتی است که در کنار بازدیدکنندگان متخصص و فعال در این حوزه، بازدیدکنندگان غیرمتخصص و صرفا علاقه‌مند نیز امکانی می‌یابند برای مشاهده، کسب اطلاعات، آشنایی و اعتماد افزون‌تر به محصولات تولید شده در داخل کشور. برای تولیدکنندگان نیز موقعیتی فراهم می‌شود تا از نزدیک با مصرف‌کننده ارتباط برقرار کرده و با سلیقه و انتظار مشتری بیش از پیش آشنا شود. در مجموع گرد هم جمع شدن و ایجاد شبکه ارتباطی میان تجار، بازرگانان، مصرف کنندگان، تولیدکنندگان، دانشجویان، دانشگاهیان و کلیه‌ی گروه‌های مرتبط با این حوزه در یک مکان، امکانی است برای بهبود تعاملات و افزایش توانمندی‌ها که کمتر اتفاق می‌افتد.

نمایشگاه سنگ تزیینی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند