حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
606 بازديد

برگزاری سه جلسه در شرکت صدر تامین در فروردین ماه

برگزاری سه جلسه در شرکت صدر تامین در فروردین ماه
شرکت صدر تامین به عنوان هلدینگ تخصصی حوزه کاشی و سرامیک کشور در آغاز سال 1400 سه جلسه با حضور برخی از شرکت‌های تابعه برگزار کرد.

به گزارش کاشی لند: شرکت سرمایه گذاری صدرتامین، یکی از هلدینگ‌های تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است که به عنوان  یک هلدینگ تخصصی در حوزه صنایع کاشی وسرامیک با توجه به چشم انداز شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) درباره ورود به حوزه صنعت کانی‌های فلزی و غیرفلزی در سال 1387 آغاز به کار کرد. از آنجایی که صنایع معدنی یکی از صنایع کلیدی کشور محسوب می‌شود و با توجه به جغرافیای طبیعی ایران که ذخایر معدنی بسیاری را در خود جای داده است ورود به این صنعت و تلاش در جهت توسعه آن در پیشرفت اقتصاد ملی تاثیر شایانی داشته است. معدن و صنایع وابسته به آن حاشیه سود بسیار مناسبی نسبت به سایر صنایع دارد و تداوم رشد آن همواره در ایران و جهان قابل ملاحظه است.

برگزاری جلسات شرکت تاصیکو

مدیران شرکت تاصیکو در راستای برنامه ریزی برای اقدامات این مجموعه در سال پیش رو اقدام به برگزاری اولین جلسات مدیران حسابرسی مستقل شرکت‌های تابعه تاصیکو، کمیته ریسک تاصیکو و شرکت‌های تابعه و کمیته معدن تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال 1400 نمودند.

برگزاری اولین جلسه مدیران حسابرسی مستقل شرکت‌های تابعه تاصیکو در سال 1400

برگزاری اولین جلسه مدیران حسابرسی مستقل شرکت‌های تابعه تاصیکو در سال

اولین جلسه مدیران حسابرسی مستقل شرکت‌های تابعه تاصیکو در سال 1400 با حضور مدیران حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت‌های تابعه تاصیکو برگزار گردید.
در این جلسه غلم رضا سلیمانی مدیر عامل شرکت صدرتامین ضمن تاکید بر برگزاری به موقع مجامع این سازمان براساس برنامه زمانبندی اعلام شده، گفت: با توجه به برگزاری مجامع در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری تمامی شرکت‌ها ملزم به همکاری جامع و ارائه به موقع صورت‌های مالی، گزارشات هیات مدیره و اطلاعات کامل و به موقع به حسابرسان مستقل شرکت‌ها هستند تا حسابرسان بتوانند در زمان تعیین شده گزارشات خود را برای برگزاری مجامع ارائه نمایند.
همچنین مدیران حسابرسی شرکت‌ها بر ارائه صورت‌های مالی، گزارشات هیئت مدیره و سایر اطلاعات درخواستی به آنها برای تهیه نمودن به موقع گزارشات لازم تاکید نمودند.
این جلسه در راستای ارتقای شفافیت و اجرای دستور العمل‌ها و ابلاغیه‌های شرکت تامین اجتماعی (شستا) مبنی بر برگزاری مجامع در کوتاه ترین زمان ممکن پس از پایان سال مالی، اخذ گزارش مقبول و کاهش بندهای حسابرسی و بازرس قانونی گزارش‌های حسابرسی شرکت‌های تاصیکو با رعایت تمامی استانداردهای حسابداری، برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه کمیته ریسک تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال 1400

برگزاری اولین جلسه کمیته ریسک تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال 1400

اولین جلسه کمیته ریسک تاصیکو و شرکت‌های تابعه آن در سال 1400 با حضور برخی از شرکت‌های وابسته برگزار گردید.
در این جلسه غلامرضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به برگزاری منظم جلسات کمیته ریسک تاکید نمودند و با اعلام اینکه مدیریت ریسک در شرکت‌ها بر عهده هیات مدیره است گفت: تصمیمات این کمیته بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود و در عمل هیات مدیره با تجزیه و تحلیل ریسک کسب و کار در سطح کلان می‌بایست استراتژی و اقدام لازم را در مواجه با ریسک‌ها به کمک اعضای کمیته ریسک اتخاذ نماید
سلیمانی همچنین حصول اطمینان از عملکرد مطلوب نظام مدیریت ریسک را از اهداف مهم هیات مدیره هر شرکت برشمرد و همکاری کمیته حسابرسی با کمیته ریسک در شرکت‌ها را حائز اهمیت دانست و گفت: حسابرسان داخلی با انجام فرآیند‌های اطمینان بخشی، اثربخشی نظام مدیریت ریسک را ارزیابی کرده و نتیجه را باید به هیات مدیره گزارش ‌دهند.
سلیمانی مدیریت صحیح ریسک را به معنای کنترل رویدادهای احتمالی در آینده دانست و برنامه مدیریت ریسک را شامل فرآیندهای یک شرکت برای شناسایی و کنترل تهدیدات بر دارایی‌ها، تولید، پروژه‌ها و صادرات و واردات برشمرد.
در ادامه از عملکرد کمیته‌های ریسک در شرکت‌های تابعه در سال گذشته که با برگزاری جلسات منظم و برآورد ریسک‌های کسب و کار و پروژه‌های شرکت که منجر به اطلاح و بهبود عملکرد مدیریت ریسک در شرکت‌های مجموعه صدر تامین شد اظهار رضایت کرد.
همچنین مدیر عامل صدر تامین به بررسی ریسک کسب و کار در 10 شرکت تابعه این شرکت اشاره کرد و گفت: ریسک کسب و کار 10 شرکت کاشی و سرامیک الوند، کاشی سعدی، لعابیران، سرام آرا، زغال سنگ پروده طبس، مس شهید باهنر، صنایع خاک چینی ایران، فرآورده‌های نسوز ایران و پشم شیشه ایران مورد بررسی کامل قرار گرفته است و امید داریم عمده ریسک‌های این شرکت‌ها در بخش‌های تولید، بازار، اعتبار و عملیات در حوزه صادرات در سال 1400 به طور قابل توجهی از سوی همکاران مدیریت شود.

برگزاری اولین جلسه کمیته معدن تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال 1400

برگزاری اولین جلسه کمیته معدن تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال

در اولین جلسه کمیته معدن تاصیکو و شرکت‌های تابعه در سال 1400 که با حضور برخی از شرکت‌های تابعه برگزار گردید غلامرضا سلیمانی مدیر عال سرمایه گذاری صدر تامین اعلام کرد تا اوایل اردیبهشت ماه کمیته معدن در تمامی شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی با حضور کارشناسان شرکت ها، صاحب نظران به ریاست مدیران عامل تشکیل می‌شود.
وی همچنین به برگزاری اولین رویداد هوشمند سازی معدن توسط شتابدهنده صدر فردا اشاره کرد وگفت: تمامی شرکت‌های معدنی ملزم به تشکیل کمیته معدن تا اوایل اردیبهشت 1400 هستند.
سلیمانی با اشاره به اینکه کمیته معدن تاصیکو در حال تدوین برنامه و دپارتمان معدنی جهت هدایت شرکت‌های تابعه در راستای نزدیک شدن به استانداردهای معدنی داخلی و خارجی، تهیه فرصت‌های سرمایه گذاری و تهیه طرح‌های توجیهی جهت حضور کلیدی و اثر بخش در سطح معدن و فرآورده‌های معدنی کشور است.
سلیمانی همچنین اشاره نمود که تاکنون در کمیته معدن تاصیکو مطالعات وسیعی در زمینه های، سنگ آهن، مس، طلا، کرومیت، دولومیت، زغالسنگ، کائولن و خاک‌های معدنی – صنعتی در استان‌های مختلف کشور انجام شده است و در این بخش‌ها دستاوردهای با ارزشی به دست آمده است بطوریکه در حال حاضر تاصیکو توانسته در زمینه تحقیقات پژوهشی، مطالعات اکتشافی، استخراج و فرآوری و صادرات مواد معدنی جایگاه قابل توجهی را در کشور به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی افزود: براساس مصوبات سال گذشته کمیته معدن، تیم‌های نظارتی متشکل از کارشناسان خبره هلدینگ و شرکت‌های تابعه از ابتدای سال 1400 کار خود را در تاصیکو آغاز خواهند کرد و مجموعه اقدامات شرکت هایی همانند صنایع خاک چینی ایران، معدنی املاح ایران، پارس تامین، فرآورده‌های نسوز ایران، طلای کردستان، پودر بندر امام و زغال سنگ پروده طبس را بازدید و گزارشات خود را جهت تجزیه و تحلیل در اختیار کمیته معدن ستاد قرار می‌دهند تا تصمیات لازم در خصوص این شرکت‌ها در هلدینگ گرفته شود.
سلیمانی همچنین با اشاره به استفاده از تکنولوژی در شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی چشم انداز تحولات کلیدی را در راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان ترسیم نمود.
همچنین از راه اندازی شرکت شتابنده صدرفردا در مردادماه سال گذشته یاد کرد و گفت: در سال جاری تلاش داریم اولین رویداد هوشمند معدنی را با مشارکت تمامی شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی هلدینگ برگزار کنیم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند