حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
275 بازديد

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ساختمان رسالت مهم سازمان نظام مهندسی

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ساختمان رسالت مهم سازمان نظام مهندسی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین روز شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان استان قزوین، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی ساختمان یکی از رسالت‌های مهم و محول شده به سازمان نظام مهندسی است تا ارتباط میان تولیدکنندگان و بهره برداران این حوزه تسهیل شود.
سید کاظم مجابی افزود: مصالح ساختمانی در حوزه صنعت ساختمان، همواره نقش بسزایی در کیفیت و عمر ساختمان داشته و متاسفانه تاکنون به طور جدی و تخصصی به آن پرداخته نشده است. ‌
 مجابی اضافه کرد: امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته ساختمان‌های با عمر بیش از ۱۰۰ سال همچنان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند در حالی که در ایران از ساختمان ۱۵ تا ۲۰ ساله با عنوان مخروبه و کلنگی یاد می‌شود که این مساله به هیچ عنوان زیبنده صنعت ساختمان نیست.
وی یادآور شد: امروزه در حوزه کیفیت و عمر ساختمان بسیاری از دستگاه‌ها از جمله اداره کل استاندارد دخیل هستند و نقش مهمی را در بخش کنترل و نظارت تولیدات مصالح ساختمانی برعهده دارند.
این مسئول با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان قزوین، تاکید کرد: بدون شک بهره‌برداران، جامعه هدف این نمایشگاه هستند و حضور آنها با ارایه پیشنهادهای خود می‌تواند کمک حال متولیان امور صنعت ساختمان باشد.
مجابی، رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان را استفاده هرچه بهینه از مصالح استاندارد در ساخت و سازها دانست و گفت: ساختمان‌ها به عنوان یک موجود زنده همواره حتی در زمان بهره برداری باید مشمول قوانین سازمان نظام مهندسی باشند اما امروزه تنها تا پایان سفت کاری مورد نظارت قرار می‌گیرند.
وی به خدمات پایین تعرفه‌های هفت گانه این نظام اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر برای احداث هر متر مربع از یک ساختمان به طور متوسط ۲۵ میلیون ریال قیمت تمام شده محاسبه می‌شود اما تعرفه هفت‌گانه مهندسان برای هر متر مربع تنها ۳۵۰ هزار ریال است.
نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان قزوین ۱۶ تا ۱۹ مهرماه جاری در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند