حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
458 بازديد

برگزاری نمایشگاه سرامیک چرسای Cersaie 2020 در ماه نوامبر

برگزاری نمایشگاه سرامیک چرسای Cersaie 2020 در ماه نوامبر
بزرگ ترین نمایشگاه صنعت سرامیک چرسای در تاریخ  9 تا 13  نوامبر در بولونیا با عنوان "سلامت سرامیک برای تجدید نظر در طراحی خانه و معماری" برگزار می شود.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب ایتالیا؛ نمایشگاه چرسایCersaie 2020 با تعویق 42 روزه برگزار می گردد. متاسفانه به دلیل شرایط کنونی جهان و درگیری کشورهای با پاندومی جهانی کرونا برگزاری یکی از بزرگ ترین نمایشگاه کاشی و سرامیک جهان که در ایتالیا برگزار می شد به تعویق افتاد و قرار بر این شد که این نمایشگاه که به صنعت کاشی و سرامیک، سرویس حمام، طراحی و معماری اختصاص دارد در نوامبر 2020 در مرکز نمایشگاه های بولونیا برگزار شود و امید بر این است که بتوانند این نمایشگاه را در سلامت و ایمنی کامل برای مخاطبین بین المللی خود برگزار کنند.

این نمایشگاه به دلایل مختلف 42 روز عقب افتاده است.

آنتونیو برزون، مدیر کل بولونیا فیایر میگوید: واقعیت این است که ما مدتی قرار است با  COVID-19زندگی کنیم. اما ما باید کاری کنیم که غرفه ها و بازدید کنندگان در امان بمانند.

جیوانی ساوارونی(Giovanni Savorani)، رئیس Confindustria Ceramica می گوید: هدف نمایشگاه امسال سلامتی سرامیک و تجدید نظر در طراحی خانه و معماری است.
این نمایشگاه با یک سری ابتکارات همراه بود، در ماه مارچ یک وبینار از گفتگوی 11 مدیر موفق شرکت های معماری که هم اکنون در خانه در حال کار هستند در کانال یوتوب پخش شد.
غرفه داران این نمایشگاه از کانال ها و شبکه های رسانه ای و اجتماعی نهایت استفاده را می کنند تا بتوانند مانند سال های گذشته بهترین کار خود را به مخاطبین ارائه دهند.
ابتکار دیگری که در این باره توسط چرسایی و کازابلانکا تحت عنوان "همینجا و هم اکنون" صورت گرفته است و از شش گفتگو بین فرانچسکو دال کو و معماران برجسته تشکیل شده است.
همه ی عوامل این نمایشگاه هایت تلاش خود را میکنند تا زمان برگزاری بتوانند در ایمنی و سلامت کامل غرفه ها را راه اندازی کرده و این نمایشگاه را با موفقیت برگزار کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند