حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
441 بازديد

برگزاری نمایشگاه های Index و The Big5 به سال 2021 موکول شدند

برگزاری نمایشگاه های Index و The Big5 به سال 2021 موکول شدند
برگزاری نمایشگاه های Index و The Big5 به سال 2021 موکول شدند، این دو نمایش را که dmg events سازمان‌دهی می‌کند، به ترتیب از 31 مه تا 2 ژوئن و از 12 تا 15 سپتامبر 2021 در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار خواهند شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ نمایشگاه های Index و The Big5 که مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری صنعت ساختمان و طراحی داخلی در خاورمیانه هستند به دلیل همه گیری ویروس کرونا تا یک سال به تعویق افتادند.

برگزارکنندگان این نمایشگاه ها یعنی dmg events از لغو این دو نمایش برنامه‌ریزی شده در امسال خبر دادند  این در حالی است که قرار بود نمایشگاه Index در ماه سپتامبر و نمایشگاه The Big5 در ماه نوامبر برگزار شود. برگزار کنندگان به دنبال ارائه این رویدادها در سال 2021 در مرکز تجارت جهانی دوبی به شیوه ای مطلوب تر هستند.

نمایشگاه Index (به همراه رویدادهای Workspace، The Leisure Show و The Hotel Show که در همان مکان واقع هستند) از 31 مه تا 2 ژوئن 2021 برگزار خواهد شد تا از یک محیط امن و یک رویداد واقعاً بین‌المللی اطمینان حاصل شود؛ شرایطی که امسال به خاطر محدودیت‌های مسافرتی غیرممکن هستند.

همچنین نمایشگاه The Big5 از 12 تا 15 سپتامبر 2021 به همراه رویدادهای ماهواره‌ای ویژه The Big 5 Heavy، Middle East Concrete، HVAC R Expo، Middle East Stone، The Big 5 Solar و Urban Design & Landscape Expo برگزار خواهد گردید.

با جابجایی نمایشگاه جهانی 2020 دوبی به اکتبر 2021، برگزاری بعدیِ The Big 5 تلاش‌های بهبود بخش ساخت و ساز را در دوره پس از COVID-19 تقویت خواهد کرد و در زمانی پیش خواهد آمد که طی آن انتظار می‌رود دوبی وارد مرحله جدیدی از رشد هیجان‌انگیز شود. در اوایل سال 2021، the Big 5 از یک جشنواره دیجیتالی جدید از ساخت و ساز در ماه نوامبر رونمایی خواهد کرد؛ مجموعه‌ای از رویدادها و ابتکارات دیجیتالی با هدف به هم وصل کردن و توانمندسازیِ بازیگران ساختمانی در سراسر جهان.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند