حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
798 بازديد

برگزاری نمایشگاه چرسای 2021 از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر

برگزاری نمایشگاه چرسای 2021 از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر
پس از وقفه ای یک ساله در نمایشگاه ها و رویدادهای کاشی و سرامیک ایتالیا نمایشگاه بین المللی چرسای 2021 با حضور 26 کشور از 27 سپتامبر(5 مهرماه) آغاز به کار خواهد نمود.

چرسای به عنوان یکی از بزرکترین نمایشگاه های صنعت کاشی و سرامیک جهان شناخته می شود که به عنوان مهمترین رویداد کاشی و سرامیک ایتالیا شناخته می شود. این نمایشگاه بالاخر پس از وقفه ای یک ساله از 27 سپتامبر 2021 برابر با 5 مهر ماه 1400آغاز می گردد و پس از پنج روز در 1 اکتبر برابر با 9 مهرماه به پایان می رسد. نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک و مبلمان حمام چرسای 2021 به عنوان اولین رویداد بین المللی حضوری است که در بولونیا برگزار می شود.

پس از وقفه ای که به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه چرسای 2020 در روند این نمایشگاه ها به وجود آمد بالاخره ایتالیا توانست شرایط را برای شروع مجدد این رویدادها فراهم نماید تا بتواند علاوه بر دور هم جمع نمودن تولید کنندگان، فروشندگان و خریداران جدیدترین محصولات شرکت های مختلف را در نمایشگاهی رائه نماید. نمایشگاه چرسای همانند سال های گذشته در شهر بولونیا و در مرکز نمایشگاه های این شهر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه چرسای 2021

یکی از مهمترین تفاوت های این نمایشگاه با نمایشگاهی قبلی لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این نمایشگاه است. دولت ایتالیا برای حفاظت از سلامت بازدیدكنندگان و شركت‌كنندگان در نمایشگاه اولویت نخست  را حفظ پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته است و شرکت در این نمایشگاه بر پایه میزان پیشرفت برنامه واكسیناسیون كه به جدیت در ایتالیا و تمامی جهان در حال پیگیری است، بنا بوده است. در راستای برنامه واکسیناسیون در اروپا طرح‌های پاسپورت واكسن اعمال گردیده است (یعنی اجازه تردد فقط به دارندگان پاسپورت‌هایی كه صاحبان آنها واكسینه شده‌اند داده می شود) که در نمایشگاه چرسای 2021 اعمال خواهد گردید.

کارت واکسیناسیون نمایشگاه چرسای 2021

در این نمایشگاه که به عنوان یک مرکز تجاری آغاز به کار خواهد نمود حدود 600 غرفه برای بازدید وجود دارد و هزاران محصول که در زمینه پوشش دهنده های سطوح، مبلمان حمام، طراحی و برنامه ریزی دکوراسیون ارائه خواهد گردید. بیش از 40 درصد غرفه داران از خارج از ایتالیا هستند و در کنار این نمایشگاه، همایش هایی نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است دسترسی به مرکز نمایشگاه تنها برای کسانی مجاز است که قبلاً ثبت نام کرده و بلیط ورودی و کارت سبز یا همان پاسپورت واکسیناسیون خود را در اختیار داشته باشند. چرسای و موسسات شهری و منطقه ای بلونیا پوستری دیجیتالی تهیه کرده اند که تمام فعالیتها و خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگان ایتالیایی و بین المللی نمایشگاه را نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است که حضور در نمایشگاه علاوه بر حضور به صورت فیزیکی به شکل آنلاین نیز برگزار می شود و افراد می تواند به صورت مجازی در این نمایشگاه شرکت نمایند.  

تور دیجیتال این نمایشگاه از تاریخ 20 سپتامبر تا 8 اکتبر به مدت سه هفته در دسترس علاقه مندان به کاشی و سرامیک خواهد بود.
برای دسترسی به تور نمایشگاهی دیجیتال چرسای باید در سایت این نمایشگاه ثبت نام نمایید و با وارد نمودن مشخصات بلیط ورود به نمایشگاه را دریافت نمایید.
برگزاری نمایشگاه چرسای 2021

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند