حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
556 بازديد

برگزاری نمایشگاه Cersaie 2021، هم حضوری و هم آنلاین

برگزاری نمایشگاه Cersaie 2021، هم حضوری و هم آنلاین
غرفه داران منتظر بازگشت رویداد حضوری با ایمنی کامل هستند: 80 درصد از غرفه‌های موجود 7 ماه قبل از شروع رویداد رزور شده اند.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ نمایشگاه چرسای، مهم‌ترین نمایشگاه کاشی‌ و سرامیک و تجهیزات حمام، در محل دائمی نمایشگاه های بلونیا - ایتالیا از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر 2021 برگزار خواهد شد. نمایش امسال شاهد بازگشت نمایشگاه بشکل حضوری خواهد بود، و سخت ترین اقدامات ایمنی در زمانی که واکسیناسیون تقریبا انجام شده و محدودیت‌ها کمتر شده باشد، اتخاذ می‌شود.

اطمینان غرفه داران و نگاه آنها به آینده به خوبی در این واقعیت منعکس می‌شود که 80 درصد از فضای کل اختصاص داده شده برای چرسای 2019، 7 ماه قبل از شروع رزرو شده است. این درصد، همراه با این امر که درخواست غرفه داران از سراسر دنیا در حال ارسال است، امید بخش حضور بین المللی وسیعی است. این همچنین جذابیت چرسای و رابطه خوب آن با غرفه داران را نشان می‌دهد، که از کار مداوم در این زمان سخت نشات می‌گیرد.

یک خصوصیت کاملا جدید دوره 38 ام، چرسای دیجیتال است، که بمدت 3 هفته از 20 سپتامبر تا 8 اکتبر آنلاین خواهد بود. غرفه داران در نمایشگاه حضوری در رویداد آنلاین نیز شرکت خواهند کرد، که هدف از آن تکمیل و نه جایگزینی نمایشگاه حضوری است. علی الخصوص، این رویداد دیجیتال به طور کامل از پتانسیل‌های فن آوری اطلاعات، غیر حضوری سازی اطلاعات و رویدادها و دسترسی جهانی به اینترنت برای تثبیت این نقش، و حفظ جایگاه و اعتبار چرسای بهره خواهد برد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند