حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
521 بازديد

برگزاری نمایشگاه Uniceramics 2021 در 20 جولای

برگزاری نمایشگاه Uniceramics 2021 در 20 جولای
بالاخره نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک چین UNICERAMICS2021 در تاریخ 20 تا 24 جولای برگزار خواهد گردید. 

نمایشگاه Uniceramics، یکی از نمایشگاه بین المللی چین است که‌ پیش از این قرار بود در تاریخ 3 تا 7 ژوئن در فوشان چین برگزار شود و هدف آن گرد هم آوردن  تأمین‌کنندگان و خریداران ماشین آلات تولید کاشی‌های سایز بزرگ و بسیار بزرگ بوده است. اما به دلیل برخی مشکلات این نمایشگاه در زمان مقرر برگزار نگردید و در جدیترین اخبار به برگزاری آن در تاریخ 20 تا 24 جولای اشاره گردیده است.

این نمایشگاه  فرصت‌های تجاری استثنایی را برای تولیدکنندگان و خریداران  به وجود خواهد آورد. در یک سال گذشته برگزارکنندگان این نمایشگاه در حال برنامه‌ریزیِ طیفی از خدمات بودند تا غرفه‌داران بین‌المللی بتوانند با خریداران محلی ملاقات کنند، حتی اگر به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا قادر به حضور در نمایشگاه نباشند.

در واقع این نمایشگاه تلفیقی از دو نمایشگاه آنلاین و آفلاین است که شما می توانید در صورت عدم توانایی حضور در آن از طریق اینترنت به صورت مجازی در آن حضور داشته باشید.

نمایشگاه Uniceramics Expo

نمایشگاه UNICERAMICS در بردارنده تولیدکنندگان، شرکت های اصلی، برندهای منحصر به فرد و همچنین محصولاتی با کیفیت بالا است را برای ایجاد یک کیفیت برتر در ارائه سعی نموده است که نمایانگر تجهیزات، کاشی و سرامیک چین و صنعت مواد اولیه این کشور و شرکت کنندگان آن باشد. در این نمایشگاه شما شاهد یک تجربه تعاملی آنلاین و آفلاین و یک تصویر جدید از سرامیک چین و تشویق شرکت های داخلی و خارجی حاضر در آن برای توسعه بیشترخواهید بود.

نمایشگاه UNICERMAICS را می توان دروازه جهانی  برای ورود  سرامیک چین از Foshan به کل جهان دانست. این نمایشگاه از20 تا 24 جولای  (29 تیرماه تا 2  مرداد) در مرکز بین­‌المللی همایش­‌ها و نمایشگاه‌­های بین‌­المللی Tanzhou در Foshan چین برگزار خواهد گردید.

نمایشگاه بین المللی Uniceramics که بزرگترین نمایشگاه سرامیک در آسیا به شمار می رود  با حضور بیش از 400 غرفه‌­دار از برند های پیشرو و معتبر و برندهای درحال رشد برگزار می‌­شود، در این نمایشگاه انواع محصولات سرامیکی و فناوری‌­های روز مرتبط یا صنعت کاشی و سرامیک به نمایش گذاشته خواهد شد.

تمرکز اصلی نمایشگاه در حوزه  محصولات سرامیکی ببشتر بر اصلی‌­ترین متریال سرامیکی حال‌­حاضر در چین یعنی اسلب یا همان کاشی های سایز بزرگ است و نوآورانه‌­ترین محصولات مانند اسلب‌­های منحنی، اسلب‌­های حرارتی، کاشی­‌های سرامیکی K Gold، کاشی‌­های شفاف، کاشی­‌های ضخیم و سرامیک‌­های فومی در معرز دید شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

از میان تجهیزات و فناوری‌ ­های جدیدی که در بخش فناوری صنایع سرامیکی به نمایش گذاشته‌ ­می شود می توان به خطوط لعاب کاشی و چاپ بر روی کاشی و سرامیک، تجهیزات قالب و پرس و پخت کاشی، تجهیزات فراوری عمقی اسلب، سرامیک‌­های ویژه، تجهیزات بازرسی، ماشین‌­آلات سرامیکی و مواد مصرفی و همچنین تجهیزات و فن­اوری‌­های جدید وارد شده از ایتالیا و اسپانیا اشاره کرد.

علاوه بر آن در مجاورت این نمایشگاه شاهد برگزاری کنفرانس‌­ها، رویدادهای ویژه در زمینۀ طراحی، فناوری، فرایندهای تولید و پایداری در حوزه کاشی و رسامیک که باعث افزایش غنای نمایشگاه هستند خواهیم بود. برخی از این کنفرانس ها و همایش ها به قرار زیر هستند:

برگزاری مراسم آغاز به کار "100 شرکت برتر کاشی و سرامیک"
برگزاری کنفرانس "اسلب" و کنفرانس "ترند طراحی"
سخنرانی "میراث فرهنگی ناملموس" توسط دکتر ShanJixiang
برگزاری اجلاس"افزایش انتشار دی­‌اکسید­کربن و کربن خنثی"
برگزاری اجلاس رهبری "موسسۀ طراحی معماری"
برگزاری انواع  فروم ها از جمله : "مواد جدید، تجهیزات جدید، فناوری جدید"و "توسعۀ سرامیک­های فومی"

نمایشگاه  بین المللیUniceramics 2021

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی Uniceramics برای آن دسته از بازدید کنندگانی که به دلیل مشکلاتی همچون همه گیری ویروس کرونا امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، امکان پخش زنده به زبان انگلیسی را فراهم آورده نموده است و خدمات برخط آموزشی برای متقاضیان خارج از کشور را با برنامه­‌های مختلف روزانه راه‌­اندازی نموده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند