حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
501 بازديد

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان
نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در استان گلستان با حضور مهمانان خارجی در تاریخ 1 تیر 1400 افتتاح گردید.

مهرداد یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد مجوز برگزاری ۱۷ نمایشگاه با ۳۰ عنوان در استان گلستان تصویب شده است اما با توجه به شرایط کرونایی برخی از آنها برگزار نگردید به همین علت شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در سال گذشته متحمل حدود ۸۰۰ میلیون تومان ضرر گردید.
با توجه به بهبود شرایط کرونایی و کاهش آمار مبتلایان و رعایت هرچه بیشتر شهروندان مجوز برگزاری نمایشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی داده است و سومین نمایشگاه بین المللی استان گلستان در سال 1400 با عنوان نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان آاز به کار نمود.
دراین  نمایشگاه بین المللی که اختصاص به صنعت ساختمان کشور دارد بیش از ۴۶ شرکت از پنج استان کشور حضور دارند و عاملین نمایشگاه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب هوا، تب سنجی، رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از عدم حضور کودکان در نظر گرفته اند.
در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان، آخرین تولیدات مربوط به صنعت ساختمان ازجمله تاسیسات ساختمانی، درب و پنجره، انواع کاشی و سرامیک، محصولات بتونی، تجهیزات برقی، سیستم‎‎های هوشمند، دستگاه ساخت و ساز میلگرد، کامپوزیت ویژه نما، دکوراسیون داخلی، انواع پمپ ساختمان، تصفیه آب و چمن مصنوعی، تولیدات شرکت ها در زمینه آسانسور، لوله و اتصالات و شیرآلات بهداشتی، میلگرد، بلوک های سبک سقفی، پنجره های UPVC، سیم و کابل برق و غیره در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع به نمایش در آمده است.
این نمایشگاه به منظور نمایش توانمندی ها و بازاریابی در میان مخاطبان آن که شامل اتحادیه ها، شرکت ها، معماران، صاحبان کسب و کار، مهندسین، تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی، دانشجویان و غیره می شود برگزار می گردد.
این نمایشگاه با حضور یک هیئت ده نفره تجاری از کشور قزاقستان آغاز به کار نمود که این هیات تجاری در قالب سه گروه تخصصی حوزه صنعت ساختمان با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه، دفتر سرکنسولگری قزاقستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و معاونت اقتصادی استانداری گلستان برای تقویت مبادلات تجاری به این استان سفر نموده اند.
این دعوت به منظور افزایس تبادلات تجاری میان دو کشور انجام گردیده است و بنا بر گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، ارزش مبادلات استان گلستان با قزاقستان سال قبل به وجود شیوع بیماری کووید 19، ۲۵ میلیون دلار بوده است.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در طول ۲ سال پیاپی به دلیل بروز سیل ۹۸ و کرونا 99 متحمل خسارت ۱۸ میلیارد ریالی شده است. از سرگیری مجدد فعالیت های این شرکت با مجوز اخیر ستاد ملی کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی آاز گردید و ستاد ملی کرونا به نمایشگاه های تخصصی در شهرهایی که دارای شرایط نارنجی و زرد شیوع کرونا هستند تنها در صورت بازدید متخصصان به صورت محدود اجازه برگزاری دارند.
این نمایشگاه بین المللی در استان گلستان در کیلومتر ۵ جاده گرگان - آق قلا واقع است و هر ساله نمایشگاه‌های مختلفی در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و غیره با حضور تولید کنندگانی از سراسر کشور برگزار می نماید.
ساعات برگزاری این نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 است و تا تاریخ 4 تیر ماه ادامه دارد. لازم به ذکر است بازدید از آن صرفا برای متخصصان و اهل فن مجاز است.

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند