حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
338 بازديد

برگزاری همایش "کمیته نما، هویت شهر ما" در منطقه 9

برگزاری همایش "کمیته نما، هویت شهر ما" در منطقه 9

همایش سراسری "کمیته نما، هویت شهر ما" با هدف بهبود نمای شهری و معرفی مصالح ساختمان نما با حضور گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مفاخریان شهردار منطقه9 ، صالحی مدیر کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها ، معماران، طراحان و مجریان پروژه های ساختمانی در آمفی تئاتر منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور در همایش "کمیته نما، هویت شهر ما" اعلام کرد: برگزاری کمپین نما و بهره مندی از اساتید و متخصصان در حوزه نما موجب ارائه کیفیت بهتر در نماهای شهری می شود.

وی افزود: این فرآیند با همراهی شهروندان و مصرف کنندگان، می تواند به خواسته های شهروندان برای شهری منظم و زیبا تر جامع عمل بپوشاند و امید است که با هماهنگی و انسجام گام به گام بتوان برای ارتقا منظر شهری گام برداشت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به انسجام و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط اشاره کرد و گفت: انجام و اجرای این کار بزرگ مستلزم همکاری و یکپارچگی مدیران شهری در مناطق است و بدون همکاری آنها رسیدن به این ایده و هدف بزرگ محقق نخواهد شد.

در ادامه مفاخریان شهردار منطقه9 اجرای همایش "کمیته نما، هویت شهر ما" را برگرفته از رویکرد مدیریت ارشد شهری دانست و گفت: در حال حاضر وضعیت شهر تهران با توجه به سابقه ساخت و ساز های قدیمی شهر تهران متحول شده است و این هویت سازی در حوزه شهرسازی و معماری می تواند برای معماران و طراحان الگویی شود که در سایر مناطق کشور در عرصه ساخت و ساز به یادگار بماند.

وی افزود: کمیته نما در منطقه9 در تلاش است تا با همکاری اساتید و متخصصین و بهره گیری از فناوری های روز، رضایت و توجه صاحب نظران را جلب کند که امید است این اقدامات در حوزه نما در شهر تهران تسری پیدا کند.

شهردار منطقه 9 اظهار داشت: برگزاری جلسات کمیته نما درمناطق و راه اندازی کمپین ها، باعث می شود تا فعالان درحوزه معماری هر منطقه با الهام گیری از معماری ایرانی- اسلامی تاثیر شایسته ای در شهر داشته باشند. 

همچنین صالحی مدیر کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران عنوان کرد: کمپین "کمیته نما، هویت شهر ما" که هر چهارشنبه در یک منطقه شهری برگزار می شود، با رویکرد آموزش ترویجی طراحی شده است .
وی افزود: فعالیت کمیته نما و الزامات مرتبط با استانداردهایی که می بایست در ساخت و سازها به مرحله اجرا درآید از انتهای سال97 به صورت قانون در آمده است و در 4دسته طراحی شده است.

مدیر کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به 4دسته طراحی شده کمیته نما عنوان کرد: در دسته اول مسائل مرتبط با آموزش، آسیب شناسی وضع موجود، مصالح و روشهای جدید، در دسته دوم برنامه های نمایشگاهی و دستاوردها مد نظر است، دسته سوم براساس امور تشویقی و کار محلی طراحی شده که از سازندگان و وطراحانی که به ساخت وساز کمک کرده اند تقدیر می شود و در دسته چهارم و آخر برنامه های پژوهشی و تحلیل از اوضاع واحوال بحث نما در شهر را شامل می شود وکمک می کند تا ضمن آسیب شناسی اصلاحات رقم زده شود.

شایان ذکر است در خاتمه همایش "کمیته نما، هویت شهر ما" از طراحان و سازندگان برتر منطقه9 که بواسطه ارائه طرح های معماری برتر و تعامل بهتر با کمیته نمای منطقه در راستای کمک به ارتقای کیفیت معماری و نمای منطقه9 قدم برداشتند، تقدیر شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند