حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
268 بازديد

برگزاری همزمان نمایشگاه های Coverings و Wood Flooring Expo در اُرلاندو

برگزاری همزمان نمایشگاه های Coverings و Wood Flooring Expo در اُرلاندو
توافق بین دو سازمان برای برگزاری نمایشگاه‌ها در مرکز همایش‌های Orange County در محل مشترک از 7 تا 9 جولای 2021 صورت گرفت.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ نمایشگاه بین المللی Coverings که مهم‌ترین نمایشگاه داخلی سنگ، کاشی و سرامیک آمریکای شمالی است و نمایشگاه Wood Flooring Expo که بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری در سراسر جهان است که انحصاراً به کفپوش چوبی واقعی اختصاص دارد، از 7 تا 9 جولای 2021 به طور همزمان در مرکز همایش‌های Orange County در اورلاندو، فلوریدا برگزار خواهد شد.

با اعلام این رویداد، برگزارکنندگان افزودند که Coverings در سالن شمالی و Wood Flooring Expo در سالن جنوبی برگزار خواهد شد. در حالی که این دو رویداد کاملاً مستقل باقی خواهند ماند، این زمان‌بندی مشترک، فرصتی منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان ثبت نام شده خواهد داد تا به هر دو نمایشگاه کف دسترسی یابند و محصولات بیشتری را در یک مکان ببینند.

پس از لغو شدن در 2020، هر دو رویداد در ابتدا برای آوریل 2021 برنامه‌ریزی شدند و فقط به جولای بازگردانده شد تا شرایط بهتری برای حضور بین‌المللی فراهم شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند