حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.4
508 بازديد

برگزاری وبینار چاپ 100% دیجیتال روی کاشی و سرامیک

برگزاری وبینار چاپ 100% دیجیتال روی کاشی و سرامیک
وبینار TECNA NEXT  با عنوان "چاپ 100% دیجیتال روی سطوح سرامیکی" که بر روی معروفی چاپ دیجیتال بر روی کاشی متمرکز بود برگزار گردید.

به گزارش کاشی لند: در همین راستا شرکت های بسیاری از جمله Colorobbia, Esmalglass-Itaca, Metco, Sacmi, System Ceramics, Efi, Cefla Finishing به عنوان شرکت کنندگان اصلی در این رویداد آنلاین حضور داشتند.

این وبینار مانند وبینار قبلی توسط وب سایت Ceramic World Web و TecnaNext.com برگزار گردید.
این وبینار دومین وبینار Tecna Next بود که با تمرکز بر موضوع کارخانه های دیجیتال در تاریخ چهارشنبه 27 اسفند ماه به زبان ایتالیایی و پنجشنبه 28 مارس به زبان انگلیسی برگزار شد.
همچنین وبینار "سرامیک ها: گام های بعدی" که توسط Ceramic World Web برای وبینار Tecna Next تدارک دیده شده بودمجددا در این برنامه حضور داشت و از آخرین فناوری های مربوط به حوزه ی تولید سرامیک رونمایی کرد. این رویداد آنلاین این بار بر موضوع "خلاقانه ¬ترین راه حل ها برای لعاب و تزیینات دیجیتال بر روی  سرامیک" تمرکز داشت.
همچون رویدادهای قبلی Tecna Next رویداد جدید "کارخانه دیجیتال: چاپ تماما دیجیتال روی کاشی و سرامیک" بر روی پلتفرم Tecna Next  در دو جلسه مجزا  برگزار گردید.

این رویداد بار دیگر میزبان شرکت های پیشرو در زمینه مواد و فناوری مانند Cefla Finishing، Colorobbia  ، Efi ، Esmalglass-Itaca-Fritta-Group، Sacmi System Ceramics  بود.
همچنین وبینار انگلیسی زبان روز18 مارس با جلسه هایی در مورد مواد جدید با حضور سه مورد از تولید کنندگان مطرح حوزه رنگ و لعاب برگزار گردید و در آن به تشریح توسعه مواد جدید مورد استفاده در لعاب ها و تزیینات دیجیتالی پرداخته شد.
شرکت های حاضر در این وبینار هر یک به ارائه راهکارهای خود در رابطه با چاپ دیجیتال و نحوه دست یابی به تزیینات سه بعدی و سطوح زیبا و براق پرداختند.
جلسه این وبیناربا مقدمه ای با موضوع تکنولوژی توسط لوکا برتی مدیر توسعه فروش در ایتالیا شرکت EFI آغاز گردید وی در مورد مزایای فناوری کاملا دیجیتال یا هیبرید برای تزیین سرامیک با لعاب ها و جوهر¬های سازگار با محیط زیست بر پایه ی آب سخنانی ارائه نمود.
در ادامه وبینار دیوید مدیسی مدیر محصولات لعابی و تزیینی شرکت ساکمی در مورد توسعه سری محصولات Deep    Digital  شرکت Sacmi سخنانی ارائه نمود و به تشریح امکان استفاده از چندین روش تزیین هم بر روی سطح کاشی و هم در داخل بدنه آن پرداخت.
پس از آن پائولو برتوچی سرپرست آموزش فنی در شرکت سرامیک سیستمز در رابطه با توسعه پرینتر دیجیتال Creadigit Infinity   با معماری پیشرفته و ترکیب با ماژول کنترل CoreXpress که امکان مدیریت در لحظه اطلاعات را فراهم می سازد، سخنرانی نمود.
در انتها لورنزو ملونی مدیر اجرایی فروش در شرکت Cefla Finishing به ارائه سه راهکار جدید در مورد پرینت دیجیتال روی سرامیک که به منظور پاسخگویی به سه مورد سفارشی سازی، سازگاری با محیط زیست و تطبیق پذیری توسعه داده شده اند پرداخت.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند