حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
453 بازديد

بلا استفاده بودن نیمی از ظرفیت تولید سرامیک در کشور

بلا استفاده بودن نیمی از ظرفیت تولید سرامیک در کشور

علی اصغر آهنیها عضو شورای کار در گفتگو با "صبح و گفتگو" از ظرفیت تولید 700 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در ایران خبرداد و گفت: متاسفانه ما تنها از 50 درصد این ظرفیت برای مصارف داخلی و صادرات به کشورهای ضعیف، استفاده کرده ایم. 

این هفته برنامه "صبح و گفت و گو" با موضوع هفته کارگر ارتباط تلفنی با علی اصغر آهنیها عضو شورای عالی کار از شبکه رادیویی گفت و گو انجام داد.
آهنیها در "مجله صبحگاهی" رادیو گفت و گو اعلام کرد: برای به دست آوردن شرایط مطلوب نیروی کار، باید شرایط را مناسب سازی کرد تا اثرات مثبت آن را بر نیروی کار دید.
وی شرایط فعلی کار را در ایران نامطلوب خواند و افزود: در حال حاضر واحدهای تولیدی گرفتار مشکلات عدیده ای هستند. با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر مباحث اقتصادی تأکید و امسال را نیز به عنوان سال رونق تولید نام گذاری کردند، همه ارکان باید دست در دست هم داده و موانع رسیدن به شرایط مطلوب کار را از بین ببرند. 
آهنیها با اظهار اینکه بسیاری مشکلات در حوزه تولید به قوانین نادرست برمی گردد گفت: علاوه بر مشکلات قانونی، با معضل تأمین مواد و ارز هم برای ادامه حیات مواجه هستیم ضمن اینکه رکود اقتصادی و عدم صادرات نیز در برخی صنایع باعث مشکلاتی شده اند. 
عضو شوری عالی کار در مصاحبه با رادیو گفت و گو تأکید کرد: همه ارکان نظام اعم از قوه مجریه، قضائیه و مقنّنه باید برای حل مشکلات و ایجاد اشتغال فراگیر در کشور و بهبود شرایط کار با یکدیگر همکاری نمایند. 
وی تاکید کرد: با وجود اینکه در بخش صنایع خرد و متوسط مشکلات فراوانی داشتیم اما افزایش حقوق کارگران را اعمال کردیم و برای اینکه از این دستاورد به خوبی استفاده کنیم سازمان تأمین اجتماعی نیز باید با کمک دولت خدمات بهتری را ارائه دهد.
به گزارش رادیو گفت وگو آهنیها از ظرفیت تولید 700 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در ایران خبرداد و گفت: متاسفانه ما تنها از 50 درصد از این ظرفیت برای مصارف داخلی و صادرات به کشورهای ضعیف، استفاده کرده ایم. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند