حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
3560 بازديد

بهترین انتخاب برای سرامیک کف

بهترین انتخاب برای سرامیک کف
سرامیک کف مهمترین سرامیک پوشش دهنده داخل و خارج در دکوراسیون است که لازم است در انتخاب آن به نکات بسیاری توجه نمایید تا بهترین انتخاب را برای سرامیک کف داشته باشید.

در ساخت و ساز و بازسازی بنا، کف سازی و پوشش دهی کف ساختمان نقش مهمی در دکوراسیون و مقاوم سازی بنا دارد. توجه به کف ساختمان پیش از آنچه که به طرح و رنگ کاشی و سرامیک مربوط باشد به کیفیت کاشی و سرامیک انتخابی شما ارتباط دارد. هرچه کیفیت بالاتر باشد به همان اندازه دوام و ماندگاری جذابیت طرح انتخابیتان در کف ساختمان بیشتر خواهد بود.

انواع کاشی و سرامیک کف

همانگونه در مقالات قبلی اشاره نمودیم کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارد و در طول صد سال گذشته تحولات چشمگیری در ساخت آنها به وجود آمده است که منجر به ظهور تنوع کیفی محصولات شده است. 
امروزه برای کف از سرامیک بیش از سایر متریال‌ها استفاده‌ می‌شود. بیشتر افراد به دنبال این هستند که چه نوع سرامیکی را برای کدام فضا انتخاب نمایند. انتخاب نوع سرامیک و طراح سرامیک کف نیاز به مطالعه کاربرد فضای مورد نظرتان دارد. پس قبل از انتخاب سرامیک به خوبی نکاتی را که با توجه به فضای کاربردی مورد نظرتان است را لیست کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع کاشی و سرامیک کف

سرامیک جدید کف

به طور کل در طول بازسازی و ساخت و ساز یک بنا درباره انتخاب طرح سرامیک کف خانه چالش زیادی به وجود‌ می‌آید. یکی از سوالات پر سرچ این است که: سرامیک کف چه رنگی خوبه؟ یا بهترین مارک سرامیک کف چیست؟ همانگونه که گفتیم پاسخ به این سوالات بر‌ می‌گردد به خواسته‌های شما از فضای مورد نظرتان و اینکه قرار است آن فضای کاربردی چگونه باشد.

سرامیک برای کف پذیرایی

یکی از مهمترین فضاهایی که انتخاب سرامیک آن بسیار مهم است برای خانواده طرح سرامیک کف پذیرایی است. این سرامیک با توجه به اینکه پذیرایی محلی برای رفت و آمد مهمانان است نیازمند جذابیت و جلوه گری بیشتری است. امروزه با توجه به وسایل به کار رفته در پذیرایی سرامیک کف پذیرایی مدرن مرسوم شده است. سرامیک کف مدرن به اینگونه است که طرح‌ها را با توجه به وسایلی که در پذیرایی قرار‌ می‌گیرد انتخاب‌ می‌نمایند. برای مثال در جایی که وسایل پذیرایی آنتیک و لوکس هستند در انتخاب طرح نباید یک طرح شلوغ انتخاب نمایید. زیرا شلوغی طرح مانع از دیده شدن وسایل گران قیمت و لاکچری شما‌ می‌شود. انتخاب یک طرح ساده با رنگ بندی مناسب بهترین راه حل است تا بتوانید جلوه وسایل لوکس خود را بیشتر نمایید.

سرامیک برای کف پذیرایی

زیباترین سرامیک کف 

یادتان باشد زیباترین سرامیک کف الزاما طرح زیبا و منحصر به فردی نخواهد داشت بلکه هارمونی آن سرامیک با چیدمان و وسایل فضا به زیبایی آن منتهی‌ می‌شود. همخوانی رنگ و طرح سرامیک با وسایل و دکوراسیون فضا از اهمیت بالایی برخودار است.

سرامیک کف اتاق خواب

اتاق خواب یک فضای کاملا شخصی است و انتخاب سرامیک کف برای آن بستگی به حس و حال شما دارد. در این فضاها لازم است به ماهیت کاربری آن توجه ویژه ای داشته باشید، اتاق خواب جایی برای آرامش شما است پس سعی کنید با طرح‌های ساده و تک رنگ این فضا را برای خودتان به یک فضای امن و آرام تبدیل نمایید. سرامیک طوسی برای کف اتاق خواب بسیار مرسوم است. این رنگ با وجود سرد بودن فضای آرامش بخشی ایجاد‌ می‌نماید که نور بازتاب پیدا نمی کند.  

سرامیک کف اتاق خواب

سرامیک مخصوص کف حیاط

حیاط به عنوان یک فضای روباز شناخته‌ می‌شود که لازم است بهترین نوع کاشی و سرامیک در آن به کار رود. با توجه به تنوع سرامیک‌های جدید انواع سرامیک کف حیاط برای انتخاب وجود دارد که‌ می‌توانید با انتخاب آنها یک فضای جذاب را در ورودی ساختمان خود به وجود آورید. بهترین نوع سرامیک برای کف حیاط سرامیک‌های پرسلانی هستند که به دلیل آب گریزی این نوع سرامیک انتخابی عالی هستند زیرا در جریانات جوی شدید در مقابل رسوخ آب و ترک خوردگی مقاوم هستند. توجه داشته باشید هر طرحی را که انتخاب‌ می‌کنید سعی کنید متناسب و هماهنگ با طرح نمای ساختمانتان باشد تا در بدو ورود در نگاه بیننده یک جذابیت بصری ایجاد نمایید.  

انواع سرامیک کف مات و براق

بسیاری سوال‌ می‌پرسند که: سرامیک کف مات بهتره یا براق؟ برای این پرسش باید اول به سلیقه خودتان رجوع نمایید. استفاده از سرامیک‌های براق برای محیط‌های لوکس مانند پذیرایی گزینه مناسبی است زیرا رفت و آمد در این مکان‌های کمتر است و احتمال سر خوردن تا حد زیادی پایین‌ می‌آید زیرا سرامیک‌های براق به دلیل پولیش خوردن و لعاب زیاد برای براق شدن هیچ زایده ای برای ایجاد ارتباط میان اجسام روی آن و سطح سرامیک ندارد و به آسانی امکان سر خوردن به وجود‌ می‌آید. این صافی همانند یک آینه عمل‌ می‌کند و نور پس از برخورد بازتاب‌ می‌یابد و سرامیک مانند یک سطح فلزی یا آینه ای عمل‌ می‌نماید. اما در سرامیک مات اینگونه نیست. سرامیک‌های مات انواع مختلفی دارند. برخی از آنها دارای لعاب هستند و برخی فاقد لعاب هستند مات بودن آنها بیشتر به دلیل وجود زایده‌های بسیار کوچکی بر روی سرامیک است که از شکست نور به صورت مستقیم جلوگیری‌ می‌نماید.

قیمت انواع سرامیک

انواع سرامیک کف قیمت متفاوتی دارد و این قیمت با توجه به کیفیت و طرح سرامیک تعریف‌ می‌شود. درجه کیفی سرامیک کف از مهمترین دلایل قیمت گذاری آن است. امروزه به دلیل آشفتگی بازار ساخت و ساز قیمت مقطوعی برای کاشی و سرامیک وجود ندارد و هر لحظه این قیمت‌ها‌ می‌تواند متفاوت شود در نتیجه تنها راه آگاهی از قیمت سرامیک کف استعلام از فروشگاه‌های کاشی و سرامیک است. برای آگاهی از قیمت سرامیک کف‌ می‌توانید با فروشگاه کاشی لند تماس حاصل نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند