حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
2845 بازديد

بهترین طرح کاشی آشپزخانه را اینجا پیدا کنید!

بهترین طرح کاشی آشپزخانه را اینجا پیدا کنید!
کاشی و سرامیک آشپزخانه دارای طرح‌‌‌ها مختلف و مدل‌‌‌های جدید کاشی و سرامیک است که روز به روز بر تنوع آن افزوده می‌شود در انتخاب طرح کاشی آشپزخانه پیش از هر چیز جذابیت و کیفیت آن را در نظر داشته باشید.

کاشی و سرامیک آشپزخانه را می‌توان مهمترین نوع کاشی و سرامیک در دکوراسیون دانست که علاوه بر زیبایی، کیفیت آنها نیز بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد در انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه سعی می‌کنند از جدیدترین مدل‌‌‌ها و جذاب ترین آنها استفاده نمایند. اما چه مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه ای به درد می‌خورد؟

اهمیت انتخاب مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه

آشپزخانه‌‌‌ها مکان‌‌‌های پر رفت و آمد خانه هستند که ارتباط مستقیمی با خورد و خوراک و سلامتی خانواده دارد. شاید بتوان آشپزخانه را قلب هر خانه ای دانست که نیاز است برای تپنده بودن المان‌‌‌های بسیاری از جمله زیبایی و طرح و نقش زیبا و دل نشین داشته باشد.

توجه به این نکته که خانم‌‌‌های خانه دار و شاغل زمان بسیاری را در آشپزخانه سپری می‌کند و علاوه بر آن افراد خانواده به هنگام صرف غذا در این مکان دور هم جمع می‌شود نشان می‌دهد که همانقدر که کیفیت بالای کار در انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه اهمیت دارد به همان اندازه زیبایی و طرح و نقش کاشی و سرامیک آشپزخانه حائز اهمیت است. به وجود آوردن یک فضای دوست داشتنی در آشپزخانه اولین کاری است که برای داشتن یک فضای سالم برای دورهمی‌‌‌ها به هنگام غذا خوردن لازم است انجام دهید.

انتخاب مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه

پس انتخاب نقش و طرح کاشی آشپزخانه را جدی بگیرید.

در این مطلب پیش از هر چیز به طرح کاشی آشپزخانه ایرانی می‌پردازیم زیرا فرهنگ غنی ایران در زمینه آشپزی باعث به وجود آمدن سبک خاصی در آشپزخانه‌‌‌ها شده است که کمی متفاوت از سبک سایر ملل است.

طرح کاشی آشپزخانه ایرانی

در طراحی داخلی‌ ایرانی، دکوراسیون آشپزخانه جایگاه ویژه ای دارد جایگاهی که با توجه به ذوق و سلیقه و هنر دوستی ایرانی‌‌‌ها بیشتر جلوه گری می‌کند. ایرانی‌‌‌ها برخلاف سایرین آشپزخانه‌‌‌ها را با انواع نورپردازی و طرح و رنگ در کنار استفاده از کابینت‌‌‌ها و فضاسازی به مکانی گرم و دوست داشتنی تبدیل می‌کنند.

آشپزخانه ایرانی جا  دار و دلباز است برای همین در کشور ما فضای بیشتری برای آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود.  در گذشته آشپزخانه‌‌‌ها صرفا اتاقی بزرگ بود که با پنجره یا دربی به فضای بیرون ارتباط داشت به خصوص در خانه‌‌‌های حیاط دار آشپزخانه به حیاط خلوت ارتباط داشت تا به راحتی مواد خوراکی را وارد آشپزخانه نمایند. اما با روی کار کار آمدن زندگی مینیمال و آپارتمان نشینی این نوع آشپزخانه تبدیل به آشپزخانه‌‌‌های باز به اصطلاح آشپزخانه اوپن همراه با کانتری برای تفکیک محیط آشپزخانه از محیط نشیمن شدند. از المان‌‌‌های آشپزخانه‌‌‌های قدمی فقط دلباز بودن و بزرگ بودن آن باقی مانده است که بزرگ بودن آن با توجه به متراژ ساختمان تعریف می‌شود.

طرح کاشی آشپزخانه

در بحث دلباز بودن استفاده از طرح کاشی آشپزخانه ایرانی که بیشتر شامل کاشی‌‌‌های روشن و سنتی هستند به کار می‌رود.

انتخاب طرح کاشی آشپزخانه

در هنگام انتخاب طرح کاشی آشپزخانه به خاطر داشته باشید که آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید. کاشی‌‌‌های مد روز آشپزخانه هر روز در حال تغییر هستند و ممکن است انتخاب یک مدل صرفا بر اساس مد بودن آن درحالی که هیچ علافه ای به آن ندارید در کوتاه مدت باعث ایجاد دلسردی شما نسبت به آن طرح و مدل شود. پس چیزی را انتخاب کنید که علاوه بر کاربردی بودن مورد پسند شما باشد.

انتخاب طرح کاشی آشپزخانه

لازم به ذکر است اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است بختر است از رنگ‌‌‌های روشن و کاشی‌‌‌های صیقل خورده که نور را بازتاب می‌کند استفاده نمایید. کاشی‌‌‌های روشن و صیقل خورده با نمایش آینه وار آشپزخانه آن را بزرگ تر از حد معمول نشان می‌دهد که منجر به دلباز شدن آشپزخانه می‌شود.

طرح کاشی آشپزخانه جدید

مدل‌‌‌های کاشی آشپزخانه بسیار متنوع هستند. این مدل‌‌‌ها شامل انواع طرح و رنگ متناسب با طرح و رنگ کابینت آشپزخانه یا حتی وسایل آشپزخانه می‌شود.

در زیر به چند مدل طرح‌‌‌های جدید کاشی آشپزخانه که در بین مردم ترند هستند را معرفی می‌کنیم

طرح کاشی آشپزخانه سفید

مدل کاشی آشپزخانه طرح سفید، هیچ وقت از مد نمی افتد. رنگ سفید با قابلیت بالایی که در ست شدن با انواع طرح و رنگ وسایل آشپزخانه دارد همیشه یکی از طرح‌‌‌های رایج مورد انتخاب خانم‌‌‌های خانه دار برای آشپزخانه است. علاوه بر آن توجه به این نکته که تمیزی آشپزخانه بسیار نقش مهمی در سلامت خانواده دارد استفاده از رنگ سفید که به سرعت آلودگی‌‌‌ها را به نمایش می‌گذارد یک حرکت هوشمندانه برای جلوگیری از رشد آلودگی و انواع قارچ و کپک در آشپزخانه است.

طرح کاشی آشپزخانه سفید

طرح کاشی آشپزخانه طلایی

رنگ طلایی به عنوان یکی از طرح‌‌‌های کاشی آشپزخانه جدید شناخته می‌شود که با بهره گیری از جلوه گری رنگ طلایی سعی در ایجاد محیطی لوکس و لاکچری در آشپزخانه نماید. این نوع کاشی و سرامیک بیشتر در فضای بین کابینتی استفاده می‌شود که باب بازتاب نور مننجر به دلباز شدن محیط می‌شود.

طرح کاشی آشپزخانه طلایی

کاشی طرح دار آشپزخانه

طرح دار بودن کاشی منجر به ظهور مدل‌‌‌های جدید کاشی آشپزخانه شده است و شما می‌توانید با استفاده از طرح‌‌‌های مد روز کاشی و سرامیک آشپزخانه فضایی جذاب در آشپزخانه ایجاد نمایید.

کاشی آشپزخانه طرح گل

طرح گل یکی از دوست داشتنی ترین طرح‌‌‌های کاشی آشپزخانه است که با روی کار آمدن صنعت چاپ کاشی و ظهور انواع و اقسام طرح‌‌‌های جذاب یکپارچه به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع طرح گلی را مطابق با سلیقه تان در آشپزخانه استفاده نمایید. این طرح می تواند تمام کاشی‌ها را در بر بگیرد یا اینکه صرفا برای فضای پشت گاز از آن استفاده شود.

کاشی آشپزخانه طرح گل

کاشی طرح آجر برای آشپزخانه 

یک مدل کاشی آشپزخانه جدید طرح کاشی آجری برای آشپزخانه است. این نوع طرح به آشپزخانه فضایی کلاسیک در عین حال مدرن می‌دهد.

کاشی طرح آجر برای آشپزخانه

کاشی آشپزخانه بین کابینت

مدل سرامیک دیوار آشپزخانه را به عنوان کاشی بین کابینتی معرفی می‌کنند و شما می‌توانید با این عنوان انواع طرح و نقش انتخاب نمایید. این نوع کاشی و سرامیک بیشتر طرحدار هستند و مناسب استفاده در فضای میان کابینت‌‌‌های زمینی و هوایی هستند.

قیمت کاشی آشپزخانه

در خرید کاشی برای آشپزخانه پیش از هر چیز لازم است بودجه خود را تعیین نمایید و آنگاه اقدام به خرید کاشی آشپزخانه نمایید زیرا قیمت کاشی آشپزخانه بسیار متنوع است و این تنوع ارتباط مستقیمی با کیفیت محصولات دارد.

انتخاب یک محصول با کیفیت برای آشپزخانه با وجود قیمت بالاتر را به شما توصیه می‌کنیم زیرا آشپزخانه فضایی است که بیشتر از سایر فضاها با آن ارتباط و کنش دارید. اگر به دنبال کاشی آشپزخانه ارزان قیمت هستید حتما به دنبال کاشی‌‌‌های مرغوب باشید می‌توانید از گریدهای مختلف یک نوع کاشی و سرامیک در آشپزخانه استفاده کنید و برای فضاهای پشت کابینت‌‌‌ها گریدهای رده پایین که معمولا دارای ایرادات ظاهری جزیی هستند استفاده کنید و برای فضاهای جلوی دید از گریدهای رد بالا که بهترین کیفیت را دارند استفاده نمایید. به این ترتیب می‌توانید هزینه کاشی و سرامیک آشپزخانه را مدیریت نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند