حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1416 بازديد

بهترین چسب کاشی ایران؛ معرفی 10 برند پرفروش و باکیفیت

بهترین چسب کاشی ایران؛ معرفی 10 برند پرفروش و باکیفیت
 هر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط  باشید     58961000-021      -      09120872957

اگر به دنبال خرید بهترین چسب کاشی در ایران هستید و نمی توانید بین چسب های کاشی موجود در بازار انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید. برای خرید چسب کاشی ابتدا باید ویژگی های بهترین چسب کاشی را بشناسید و همچنین با توجه به تجربیات کاربران بهترین برندهای چسب کاشی و سرامیک را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین چسب های کاشی و سرامیک موجود در بازار را به شما به همراه ویژگی های منحصر به فردشان به شما معرفی نماییم، بنابراین دعوت می کنیم به ادامه این متن توجه کنید.

بهترین برند چسب کاشی و سرامیک 

در حال حاضر شرکت های داخلی و خارجی بسیاری اقدام به تولید و واردات چسب کاشی در ایران می نمایند. برخی ازبهترین مارک چسب کاشی ضد آب موجود در بازار عبارتند از:

  1. چسب کاشی و پرسلان اسلب اپرا
  2. چسب کاشی و پرسلان دینوکل
  3. چسب کاشی و سرامیک شیمی ساختمان
  4. چسب کاشی ویترا 
  5. چسب کاشی و سرامیک سهندشیمی
  6. چسب کاشی غفاری
  7. چسب کاشی هنکل
  8. چسب کاشی شورلول
  9. چسب کاشی آریاشیمی
  10. چسب  کاشی کناف

 

ویژگی های یک چسب کاشی بی نقص

اگر بخواهیم به طور خلاصه ویژگی های یک چسب کاشی خوب را به شما معرفی کنیم می توانیم موارد زیر را از مهمترین ویژگی های آن ها نام ببریم:

قدرت چسبندگی بالا 

چسب کاشی و سرامیک باید دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی باشد تا علاوه بر چسباندن کاشی، سرعت و کیفیت انجام کار بالاتر برود و به راحتی جدا نشود.

مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب بودن

چسب های کاشی و سرامیک باید ضد آب باشند. ضد آب بودن به این معنی که در برابر رطوبت هوای بسیار بالا یا رطوبت دیوار و رطوبت کف مقاومت کند. علاوه بر آن چسب کاشی باید بعد از نصب و محکم شدن، در مقابل آب و بارش باران نیز مقاوم بوده و به هیچ عنوان جدا نشود. 

قابلیت نصب آسان

چسب کاشی و سرامیک باید آن قدر جنس خوبی داشته باشد که نصاب کاشی و سرامیک در زمان نصب با صرف کمترین زمان و به راحتی و کمترین فشار به کتف کار خود را انجام دهد، به این ترتیب از صرف زمان و هزینه اضافی نیز جلوگیری می شود. از مشخصات دیگر یک چسب خوب خاصیت ژله ای و انعطاف پذیری آن است که به قابلیت نصب آسان کمک می کند. 

مقاومت دمایی بالا

یک چسب کاشی و سرامیک خوب باید در دماهای بسیار بالا و همچنین پایین مقاوم باشد و نه تنها مناسب نصب در شهرهای بسیار سردسیر و بسیار گرم بوده، بلکه از آن بتوان در دماهای غیر مسکونی مانند دماهای 70 در جه نیز استفاده کرد. 

مقاومت در برابر ضربه و فشار

اگر قرار باشد چسب کاشی و سرامیک در برابر ضربات ناگهانی ناشی از نشت و هر نوع فشاری شکننده باشند که هزینه های شما بعد از نصب کاشی چند برابر خواهد شد و با هر نوع ضربه یا ارتعاشات مکانیکی، چسب کاشی ترک برداشته و باعث جدا شدن کاشی های شما خواهد شد. بنابراین چسب کاشی خوب در مقابل شوک ضربه ای و کششی باید مقاوم باشد. 

عدم تغییر رنگ 

یکی دیگر از ویژگی های یک چسب کاشی و سرامیک خوب رنگ آن است که به مرور زمان تغییر رنگ نداشته باشد و ظاهر خود را حفظ کند. 

قیمت بهترین چسب کاشی در ایران

بهترین چسب برای پرسلان و بهترین چسب برای اسلب باید علاوه بر تمام شرایط نام برده، قیمتی مناسب داشته و خرید آن برای خریدار مقرون به صرفه باشد. 

چگونه از کیفیت چسب مطمئن شویم؟

مهمترین سوالی که  برای خریداران در زمان خرید چسب کاشی درجه یک ایجاد می شود، این مسئله است که چگونه می توانیم مطمئن شویم که چسبی که قصد انتخاب آن را داریم تمام ویژگی های یک چسب خوب را دارد. 
به جز توجه به نظر کاربران و نظر سایت ها و پیج های مختلف باید راه حلی برای تشخیص اصالت یک چسب وجود داشته باشد. آسان ترین روش برای تشخیص اصالت چسب های کاشی و سرامیک توجه به علامت استاندارد روی آن ها و گرفتن استعلام از درگاه ملی استاندارد است. شما می توانید با شماره گیری درگاه پیامکی10001517 از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید. از مشکلات بازار کاشی و سرامیک، چسب های غیراستاندارد و بی کیفیت موجود در بازار است که شما خریداران عزیز می توانید به راحتی با بررسی علامت استاندارد از کیفیت چسبی که خریداری می کنید مطمئن شوید. 

علائم اختصاری استاندارد چسب کاشی و سرامیک به این ترتیب است:

  • C1 استاندارد چسب کاشی و سرامیک معمولی 
  • C2 استناندارد چسب پرسلانی 
  • C2S1 استاندارد چسب های اسلب 
  • D استاندارد چسب کاشی خمیری 
 هر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط  باشید     58961000-021      -      09120872957

ویژگی های چسب کاشی و سرامیک دینوکل

تمامی چسب های کاشی و سرامیکی که نام بردیم از بهترین برندهای داخلی و خارجی چسب کاشی در ایران هستند. چسب های نام برده اغلب ویژگی های یک چسب کاشی و سرامیک خوب را دارا هستند و اغلب آن ها نیز توانسته اند که قابلیت های یک چسب خوب را از خود نشان دهند. 
در این میان اما چسب کاشی و سرامیک دینوکل با ویژگی های منحصر به فردی توانسته است در مدت زمان کوتاهی نظر اغلب متخصصان در این زمینه را به خود جلب نماید. از مهمترین ویژگی های این چسب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فناوری و فرمولاسیون تولید

با توجه به این مطلب که چسب دینوکل نماینده انحصاری برند اپرا ایتالیا در ایران و خاور میانه بوده و تنها واردکننده رسمی این محصولات می باشد، به همین منظور برای تولید چسب دینوکل از فناوری، دستگاه ها و فرمولاسیون ایتالیایی استفاده شده است. همان طور که اغلب متخصصان نیز در این باره می دانند، کشور ایتالیا در تولید بهترین چسب های کاشی و سرامیک در دنیا سرآمد است. شما با خرید چسب های دینوکل علاوه بر استفاده از فناوری های روز دنیا، بهترین چسب را با قیمت تولید داخل خریداری می نمایید. 

پشتیبانی فنی

تمامی محصولات دینوکل از جمله چسب های کاشی و سرامیکی است که چنانچه مطابق دستور العمل ذکر شده در پشت پاکت ساخته و مصرف گردد، دارای هیچ کاستی نخواهد بود. در غیر اینصورت و با رعایت دقیق موارد ذکر شده، شما می توانید به مرکز پشتیبانی شرکت اطلاع دهید. 

دریافت استانداردهای ملی و بین المللی

محصولات دینوکل تمامی استانداردهای ملی و استاندارد بین المللی چسب را دارند. شما عزیزان می توانید از طریق ارسال کد استاندارد محصولات به سامانه پیامکی (10001517) از طریق سامانه استاندارد ملی ایران، درباره استاندارد بودن این محصول اطمینان حاصل نمایید.

چسب دینوکل دارنده گواهی مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی

طی تحقیقاتی که در وزارت مسکن و شهرسازی صورت می¬گیرد، هر ساله انواع محصولات دارای استانداردهای لازم معرفی می¬شوند. چسب پرسلانی دینوکل یکی از چسب های دارای گواهی وزارت مسکن و شهرسازی است.

انعطاف پذیری چسب های دینوکل

چسب های نامرغوب موجود در بازار از مواد اولیه نامناسب و سیمان تولید می شوند. همین موضوع باعث می شود که ارتعاشات مکانیکی موجود در یک ساختمان مثل تردد آسانسور، ماشین ها در پارکینگ و حتی بالا پایین پریدن یک بچه در خانه می تواند از داخل ساختمان منتقل شده و باعث ترک روی سطح کاشی و سرامیک شود. چسب کاشی با انعطاف پذیری بالا می تواند از انتقال این ارتعاشات به سطح کاشی جلوگیری کند.
چسب دینوکل دارای ویژگی تیکسوتراپیک (TIXOTROPIC)است که این ویژگی خاصیت ژله ای به چسب می دهد که علاوه بر قوام دار ساختن چسب دینوکل،  آن را چسبی راحت و مناسب برای نصب می سازد. 

قابلیت Self back buttering 

سطح دیواره را با استفاده از ماله شانه دار به چسب آغشته کنید و پرسلان به دیواره بچسبانید، حالا اگر پرسلان را از دیواره جدا کنید چسب به سطح پرسلان هم چسبیده است که به این خاصیت، خاصیت بک باترینگ (Self Back Buttering) گفته می شود که در میزان مصرف چسب و انسجام کار با چسب دینوکل بسیار تاثیرگذار است.

چسبندگی بالاتر از استاندارد موجود در بازار جهانی

عدد چسبندگی در چسب کاشی و سرامیک پرسلانی استاندارد جهانی و ملی بین 1تا 1.2 نیوتن در پرسلان است که این عدد برای چسب های دینوکل 1.8 نیوتن می باشد. همچنین استاندارد جهانی چسب های اسلب 1.5 نیوتن بوده که این عدد نیز برای چسب های اسلب دینوکل 2 نیوتن است. 
چسب های موجود در بازار مقداری قابلیت لغزش روی دیوار را دارند اما چسب های دینوکل به هیچ عنوان لغزش عمودی  روی دیوار را ندارند و در عین حال که دارای قدرت چسبندگی بالایی بوده و چسب های پرسلانی دینوکل حداقل دارای 30 دقیقه زمان باز (Open Time) هستند. یعنی به شما این اجازه را می دهند که تا 30 دقیقه در نصب کاشی و سرامیک در صورت نیاز به جداسازی پرسلان و یا سرامیک به علت نصب اشتباه و یا هر دلیل دیگری، این کار را انجام دهید.

ویژگی های فنی چسب پرسلانی دینوکل

چسب های پرسلان اسلب دینوکل را می¬توان برای نصب بر روی کف و دیوار، داخل و خارج، نما برای نصب کاشی و سرامیک بر روی سیستم¬های گرمایش از کف و دیوار و همچنین در بازسازی (نصب انواع کاشی و سرامیک بر روی کاشی، سنگ، سرامیک و پرسلان قدیمی) استفاده نمود. این محصول برای نصب بر روی تمامی سطوح گچی، موزاییکی، بتنی و سیمانی قابل استفاده می باشد، البته برای نصب بر روی سطوح گچی و موزاییکی و نصب برو روی بلوک های هبلکس استفاده از پرایمر بعلت جاذب آب بودن شدید سطوح الزامی می باشد. از دیگر ویژگی¬های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد بین المللی چسب، دارنده استانداردهای ایزو مرتبط و دارنده تاییدیه مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی ایران.
  • مقاومت دمایی بسیار بالا
  • بهترین چسب کاشی ضدآب و ضد رطوبت و قابل استفاده در شرایط مرطوب مانند شهرهای جنوب و شمال کشور
  • محصول بسیار مقاومی است و بعد از استفاده در مقابل کپک، شوره مقاوم بوده و بوی بد از آن متصاعد نمی گردد.
  • انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و در مقابل ترک های حاصل از ارتعاشات مکانیکی بسیار مقاوم و منعطف می باشند.
  • این محصولات تا حدی زیاد عایق صوتی بوده و از انتقال صداهای نقطه ای و حرکتی جلوگیری می کند.
  • میانگین مصرف پایین و بین 3 تا 5 کیلوگرم می باشد که این مطلب به صافی سطح زیر کار شما بستگی دارد.
  • استفاده از پرایمر در صورتی که زیرسازی شما دارای یک سطح جاذب آب و یا گچی و موزاییکی باشد، الزامی است.
  • انواع محصولات دینوکل برای نصب انواع کاشی و سرامیک از کوچکترین کاشی و سرامیک، پرسلان تا اسلب های ابعاد بزرگ و فوق بزرگ را دارد.
  • رنگ چسب ها سفید است و نگرانی بابت ایجاد هاله رنگ در زیر سنگ و کاشی و سرامیک وجود ندارد. 
 هر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط  باشید     58961000-021      -      09120872957

چسب کاشی و پرسلان اسلب اپرا

شرکت چسب کاشی و سرامیک اپرا سالیان زیادی است که در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی ساختمان از جمله چسب کاشی و سرامیک فعالیت دارد و در کشور ایتالیا از بهترین های این حرفه به شمار می آید. محصولات اپرا در بازار ایران توسط نمایندگی های معتبر به فروش می رسد و چسب کاشی و سرامیک آن از باکیفیت ترین چسب های موجود در بازار است که شما می توانید بعد از اطمینان از اصالت کالا، آن را تهیه و استفاده نمایید. 

چسب کاشی و سرامیک شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان از شرکت های قدیمی و باتجربه در تولید انواع چسب کاشی و سرامیک است. شرکت شیمی ساختمان چسب های کاشی را در دو نوع خمیری و پودری تولید می کند. چسب های پودری BK1 و BK2 و BK2F بر پایه پودرهای معدنی، سیمان، مواد غلظت دهنده و مواد چسبنده تولید می شوند. از این 3 محصول می توان جهت چسباندن انواع کاشی، سرامیک، موزاییک، پرسلان، سنگ و غیره استفاده کرد. چسب های خمیری شیمی ساختمان نیز در دو نوع AK2 و AK5 تولید می شود که AK2 بر پایه رزین های امولسیونی اکریلیکی و AK5 برپایه رزین های امولسیونی است و این محصولات برای استفاده در سطوح داخلی مناسب هستند. 

چسب کاشی ویترا 

چسب کاشی ویترا نیز یکی دیگر از برندهای معرفی شده در این زمینه است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می¬کند. ویترافیکس دارای انواع چسب های پودری و خمیری، مواد افزودنی، مواد بندکشی و غیره است. مهم ترین چسب های کاشی و سرامیک آن شامل موارد زیر است:

  • چسب فلکس پرسلانی با خاصیت انعطاف پذیری بالا
  • چسب مخصوص کاشی استخری
  • چسب دو جزئی مخصوص اسلب و سرامیک های ابعاد بزرگ

چسب کاشی آریاشیمی

چسب کاشی آریاشیمی نیز در سال های اخیر در بازار چسب کاشی و سرامیک از برندهای برتر بوده و چسب های پودری و خمیری متنوعی تولید می کند. چسب های خمیری آریاشیمی در بسته بندی های 1،5،12 و 25 کیلویی تولید و به بازار عرضه می شود که از پرفروش ترین محصولات این شرکت به شمار می آیند.

چسب کاشی شورلول

شرکت شورلول نیز از جمله شرکت های تولید کننده چسب های کاشی و سرامیک ایرانی است. از جمله مزایای محصولات این شرکت، تولید محصولات با استفاده از تجربیات میدانی و در یک آزمایشگاه بسیار مناسب داخلی تولید یافتهاست و همچنین محصولات این شرکت از نظر قیمت و کیفیت  قابلیت رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار را دارد. به این ترتیب شما می توانید بعد از اطمینان از اصالت کالا و استاندارد بودن آن، محصولاتی به صرفه را از برند شورلول خریداری نمایید. 

چسب کاشی غفاری

شرکت چسب غفاری نیز از جمله شرکت های قدیمی و با سابقه در زمینه تولید انواع چسب شیمیایی  بوده که بیشترین معروفیت مربوط به چسب های دوفلر است. چسب دوفلر غفاری از محصولات باکیفیت موجود در بازار است که می توان از آن در نصب انواع کاشی، سرامیک و پرسلان در داخل و خارج ساختمان، در محیط های مرطوب و پرتردد استفاده کرد.

چسب کاشی و سرامیک سهندشیمی

چسب پرسلان سهندشیمی یکی از برندهای دیگر چسب کاشی و سرامیک است که جهت نصب انواع کاشی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب پرسلان فلکس این شرکت حاوی افزودنی های پلیمری  است که به آن قدرت چسبندگی خوبی می دهند. این نوع چسب دارای  خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت کششی و خمشی است. شما می توانید برای مشاهده و خریداری چسب های سهندشیمی و اطلاع از مزایا و کاربرد هریک از محصولات آن به صفحه مربوطه در فروشگاه کاشی لند مراجعه نمایید. 

چسب کاشی هنکل

شرکت چسب هنکل نیز از شرکت های مطرح در زمینه توزیع چسب های کاشی و سرامیک است. از جمله محصولات خوب آن می توان به انواع چسب پودری کاشی، چسب خمیری از جمله چسب خمیری سرزیت و همچنین چسب پرسلان اشاره کرد. چسب پرسلان این شرکت جهت چسباندن انواع کاشی، سرامیک، پرسلان و اسلب در داخل یا خارج ساختمان و حتی در استخرها کاربرد دارد.

چسب کاشی کناف

کناف یکی از شرکت های بسیار معروف و معتبر در زمینه تولید دیواره های گچی پیش ساخته بوده که اخیرا مبادرت به تولید  چسب کاشی و سرامیک کرده است. مهم ترین مزایایی که شرکت کناف در رابطه با چسب کاشی و سرامیک خود بیان می کند عبارتند از:

  • کاربری آسان و راحت 
  • کاهش بار مرده ساختمان
  • افزایش فضای مفید به ساختمان
  • قابل استفاده بر روی همه سطوح رایج
  • چسبندگی بالا به انواع مصالح ساختمانی
  • سرعت اجرای بالا و اختلاظ آسان بدون نیاز به افزودنی 

سخن پایانی
چسب کاشی و سرامیک در ایران و جهان توسط کارخانجات مختلفی تولید می شوند. این نوع چسب ها برای کسب رتبه بالاتر و قرار گرفتن در جایگاه های برتر باید ویژگی ها و استانداردهای جهانی را کسب نمایند. قبل از خرید هر یک از انواع چسب یا محصولات مشابه بهتر است که درباره آن ها تحقیق نموده و انتخابی آگاهانه داشته باشیم. فروشگاه اینترنتی کاشی لند یکی از فروشگاه های معتبر فروش کاشی و سرامیک و انواع چسب های کاشی است. این فروشگاه مرکز فروش چسب کاشی در ایران به شمار می آید و تلاش نموده است که محصولات هر کارخانه را به همراه ویژگی های کامل آن ها به مشتری ارائه دهد تا خریداران از سراسر کشور خریدی مطمئن را تجربه نمایند. 
در این مقاله نیز به معرفی 10 برند برتر چسب کاشی موجود در بازار، با نگاهی به معرفی ویژگی های چسب دینوکل نموده ایم. در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان  ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

 هر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط  باشید     58961000-021      -      09120872957

29 نظر در مطلب "بهترین چسب کاشی ایران؛ معرفی 10 برند پرفروش و باکیفیت" ثبت شده است

احسان نادري

فقط دینوکل


کمالی

من نصاب هستم و به تازگی با چسب کار میکنم

بنظرم بهترین چسب بازار که باعث شد من از چسب استفاده کنم دینوکل بود.


الهی

اینکه چسب بتونه اوپن تایم بالایی داشته باشه واقعا مهمه

بهتری چسب اسلب که من باهاش کار کردم دینوکل بوده


مراد بیگی

بهترین چسب مناسب اسلب به نظرم توی ایران نیست و هر کدوم از این برند ها اگر داخل ایران تولید میشه بدرد کار های سایز بزرگ نمیخوره.


علیرضا ایرانمنش

سلام من سازنده هستم و با توجه به اشرافی که به بازار این محصول دارم بهتون پیشنهاد می‌کنم حتما در مورد محصولات شیمیایی برند دینوکل مخصوصا چسب اسلب که واقعا بی رقیب داره جلو میره تحقیق کنید.


قربانی

نصابم چسب اسلب و پرسلان دینوکل رو پیشنهاد داد واقعا هم ممنونم ازش من که راضیم.


سوگند عسکری

با اجازه تون از مطلبتون درباره ی چسب پرسلان و اسلب برای مقاله ام استفاده کردم.


متین

نصاب ما گفته بود شیمی ساختمان بخر، ولی من به پیشنهاد مغازه دار دینوکل خریدم، نصابمون واقعا راضی بود می گفت کیفیتش در حد شیمی ساختمان و شایدم بالاتر باشه. به نظرم امتحانش کنید ضرر نداره.


سعید کشفی

من توی نمایشگاه کاشی و سرامیک،غرفه چسب دینوکل رو دیدم و واقعا یه جورایی مطمئن شدم چسب وبیه، با این توضیحاتی که اینجا نوشته هم میشه دیگه با اطمینان گفت قانع شدم که دینوکل بهترین چسب و مناسب اسلب و پرسلانه


ارسلان موسوی

بهترین برند چسب کاشی تو بازار که کیفیت داشته باشه و قیمتش مناسب باشه چی هست ؟


ارسلان موسوی

این برند ها استاندارد دارن ؟


امیر محبی

ما دوغابی کار میکنیم برای پروژه جدید میخوایم از بهترین چسب کاشی استفاده کنیم

میشه‌ لطفا راهنمایی کنین


کاظم محمودی

چرا چسب ساروج رو ننوشتید ؟


دژاگاه

بهترین چسب پرسلان در ایران چسب دینوکل


کریم عباسی

من همیشه از شیمی ساختمان استفاده کردم خدایی تا الان هم راضی بودم


حشمت عادلی

خوبه که داره فرهنگ سازی میشه برای ساختمان از چسب استفاده کرد اینجوری وزن سازه خیلی میاد پایین


رسول عابدی

برای مناطق رطوبت دار از کدوم برند استفاده کنم ؟


احمد محسنی

من سال هاست نصب کاشی و سرامیک انجام میدم . متاسفانه هر آدمی به صورت غیر مجاز و غیر استاندارد و زیر پله ای داره چسب کاشی با اسم های خارجی تولید میکنه، حتما حتما حتما مراقب باشید و اول از همه ببینید اون برند اصلا استاندارد ایران رو دارد یا نه، اگر نداشت مطمئن باشید تقلبی هست و سرامیک هاتون بعد از یه مدت قطعا لق میشه و کنده میشه. دیدم که میگم.


حامد نظری

چسب اسلب واقعا تو بازار کمه

نمیشه به هیچکدوم اعتماد کرد

حتما باید استاندارد رو چک کنید


رضا عباسی

آنقدر برند های متفرقه توی بازار هست ک نمیشه تشخیص داد کدوم بهترین برند چسب کاشی هست


علی خاکسار

بهترین نوع چسب کاشی از روی کیفیت محصول رتبه بندی میشه

من از این برند ها استفاده نکردم باید بخرم ببینم این چیزایی که گفتید درسته یا نه


ساغر قراگوزلو

من چند وقت پیش چسب خریدم همین دینوکل که میگن، نصابم گفت عالیه منم بعد نصبش فهمیدم چقدر خوب بود هیچ کدوم از سرامیکام لق نمی زنن.


رضا مولایی

بهترین برند چسب که من تا الان سر پروژه استفاده می‌کردم وارداتی بوده

ولی الان که وارد نمیشه نمیدونم به کدوم از این برند ها میشه اعتماد کرد


محمدرضا

به نظرم دینوکل قابل مقایسه با هیچکدوم از برند ها نیست فوق العادست


خیام

من دنبال یه چسبی هستم که بتونم اسلب سایز 1.5 در 3 بچسبونم و واقعا نمیدونم به کدوم از برند هایی که معرفی کردید میشه اطمینان کرد . از هر کی پرسیدم گفته باید استاندارد s1 داشته باشه اون چسب.


پدرامی

من از سایت شما چسب ویترا رو خریدم

نصابم راضی بود


عطا اصغر اولادی

من چسب مخصوص پرسلان میخواستم همکاراتون راهنمایی ام کردند و آگاهی دادند بهم برند دینوکل و انتخاب کردم الحق و والانصافم خوبه نصابمم تا دید گفت این عالیه خوب چیزی خریدی.


اختری

بهترین چسب که من برای پروژه خودم ازش استفاده کردم اپرا ایتالیایی بوده

یکم قیمتش بالاست ولی کیفیتش زمین تا آسمون با این برند های ایرانی فرق میکنه


اطلس گرگانی

به من گفتن برای وصل پرسلان باید چسب بخرم برند دینوکل نصابم گفت خیلی خوب چسبید شش ماهه زدم لق هم نشده.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند