حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
733 بازديد

بهره برداری از پروژه های جدید در ایام دهه فجر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

بهره برداری از پروژه های جدید در ایام دهه فجر با تسهیلات بانک صنعت و معدن
با رسیدن ایام دهه فجر پروژه های عمرانی بسیاری در کشور به بهره برداری رسید که 31 پروژه با تسهیلات بانک صنعت و معدن در راس این پروژه ها قرار داشت.

همزمان با ایام فرخنده دهه فجر ۳۱ طرح صنعتی با ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و ۱ میلیارد و ۲۲۸ میلیون یورو تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
این طرح ها که در نقاط مختلف کشور واقع شده اند برای ۴۰۳۷ نفر اشتغال ایجاد می کند و با بهره برداری از این طرح ها تحولات شگرفی در رونق تولید و صنعت، توسعه پایدار و افزایش اشتغال کشور ایجاد می شود.

از جمله طرح هایی که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد می توان به نیروگاه کرمانیان، کاغذ پاسارگاد مرکزی، سیمان غرب آسیا، نیروگاه های خورشیدی یزد و سیستان و بلوچستان، نساجی کاشمر مدرس، کاشی تندیس ابریشم، شوفاژ کار، ایلیا ذرت سبز و سیمان مهر ماکو اشاره کرد.

بانک صنعت معدن با شرکت در این طرح های عمرانی قم مثبتی را برای حمیت از تولیدکنندگان داخلی برداشته است که می تواند نویدبخش آینده ای بهتر در تولید و صادرات محصولات مورد نیاز کشور باشد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند