حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
624 بازديد

به دنبال رفع مشکل پروژه کارخانه کاشی و سرامیک سیستان و سایر تولیدی های استان

به دنبال رفع مشکل پروژه کارخانه کاشی و سرامیک سیستان و سایر تولیدی های استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: ۴۰ واحد تولیدی تملک شده در سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید مجددا به چرخه تولید برگردند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری مهر؛ بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در نشست ارزیابی روند اجرای مصوبات محرومیت زدایی منطقه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از استان‌های مورد علاقه من ست و هر زمان نیاز به کمک بوده کمک کننده این منطقه بوده‌ام.

وی با بیان اینکه که همه ما اعتقاد داریم که باید خدمتگزار مردم بود ادامه داد: مسؤولان باید با تمام توان در راه خدمت به مردم تلاش کنند و هر کس که در این راه کوتاهی کند با آن برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: سندی با موضوع بیان و رفع مشکلات سیستان از استاندار سیستان و بلوچستان خواسته شد که این امر انجام و کلیات طرح نیز تصویب شده است.

وی با بیان اینکه این سند نیازمند اصلاح است گفت: بخشی از مشکلات مطرح شده در این سند پیگیری و بر طرف شد.

دین پرست با بیان اینکه در این سند باید همه مشکلات بیان و در هر ماه بازنگری شود افزود: یکی از اهداف دنبال کردن سند این است که تمام افراد وظایف خود را به درستی بدانند.

وی به چند پیشنهاد در ادامه تدوین سند سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهارداشت: ۲۳۰ بند در حوزه سند بلوچستان نوشته شده که برخی از این بندها را نیز می‌توان به سند سیستان تأمین داد.

دین پرست ادامه داد: گزارش دهی کامل برای رفع مشکل ۲ پروژه مهم کارخانه لاستیک و کارخانه کاشی و سرامیک سیستان به انضمام آخرین توافقات و موارد دیگر تهیه و ارائه شود.

وی اظهارداشت: هر کس که در سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری کند باید پایش را بوسید و به دنبال سرمایه گذار بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به طرح ۴۶ هزار هکتار سیستان اشاره کرد و افزود: اجرای دقیق این طرح یکی از دغدغه‌ها و تأکیدات به جد بزرگان نظام است.

وی تصریح کرد: تیم مجربی در این حوزه تشکیل و برای رفع ابهامات و آینده پروژه برنامه ارائه شود.

دین پرست در مورد بیمارستان ویژه بیماران سل در منطقه سیستان گفت: آخرین گزارشات مراحل انجام این بیمارستان توسط علوم پزشکی ارائه و با جدیت برای به نتیجه رسیدن این موضوع پیگیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به چند تکلیف مهم از جانب وزرات کشور اشاره کرد و افزود: حفظ وضعیت فعلی اشتغال از مهمترین این تکالیف است و فرمانداران هر شهرستان مکلف‌اند تعداد واحد تولیدی موجود منطقه خود را بدانند و نگذارند واحد تولیدی تعطیل شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید به اندازه اسمی خود برسد اظهارداشت: ۴۰ واحد تملک شده در این استان داریم که باید مجدد به چرخه تولید برگردند.

دین پرست اظهارداشت: ۸۷ هزار طرح نیمه تمام با بیش‌از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور باقی مانده است.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی متوسط سیستان و بلوچستان باید شناسایی و مشکلاتشان به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال حل شود.

وی در مورد تقسیمات کشوری و طرح رزاق گفت: وزارت کشور هر کاری که بتواند در این موضوعات انجام و پیگیر خواهد بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند