حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.2
19606 بازديد

بورس کاشی و سرامیک

بورس کاشی و سرامیک
بورس کاشی و سرامیک منبعی برای خرید انواع کاشی و سرامیک به عنوان یکی از مهمترین متریال‌های پوشش دهنده سطوح است  که در هر ساخت و سازی نقش حیاتی دارد.

کاشی و سرامیک به عنوان پوشش دهنده سطوح به منظور مقاوم تر کردن سطوح داخلی و خارجی و همچنین ایجاد جلوه جذاب بصری در دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید کاشی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های کاشیکاری یک ساختمان شناخته می‌شود که لازم است از مکان‌های معتبر خریداری شود. امروزه خرید کاشی و سرامیک نسبت به گذشته آسان تر شده است زیرا افراد با گشت زدن در انواع فروشگاه اینترنتی با مطالعه ی انواع مدل‌ها و برندها اقدام به خرید می‌نمایند اما همچنان بسیاری از تولید کنندگان کاشی و سرامیک و فروشندگان محصولات خود را در فضای مجازی در اختیار جستجوگران نمی گذارند. علاوه بر آن بسیاری از پیمانکاران پروژه‌های بزرگ ترجیح می‌دهند خرید انبوه کاشی و سرامیک را به صورت آنلاین انجام ندهند و یک کارشناس برای خرید به مناطق مختلف شهر که در آن بورس کاشی و سرامیک وجود دارد بفرستند.

بورس کاشی و سرامیک چیست؟

تا به حال با لغت بورس در باره کاشی و سرامیک زیاد مواجه شده ایم. از آنچه تا به حال درباره بورس کاشی و سرامیک شنیده ایم دو بورس برایمان شناخته شده است یک بورس به عنوان بازار سرمایه یا همان بورس کالا و بورس دیگر به عنوان محلی برای فروش کاشی و سرامیک. این دو در ظاهر لغت تفاوتی ندارند اما در ماهیت متفاوت هستند. 

بورس کاشی و سرامیک
کلمه  بورس (Bourse) در زبان فرانسوی به معنای کیف پول است. همچنین در اوایل قرن پانزدهم میلادی در شهر بروژ بلژیک مردی به نام " واندر بورس" زندگی می‌کرد که خانه وی محلی برای داد و ستد صرافان شهر بوده است. این صرافان در مقابل خانه واندر بورس به خرید و فروش اوراق بهادار و سایر کالاها می‌پرداختند. این کلمه با گذشت زمان به عنوان جایگاهی برای فروش وارد زبان فارسی گردید و پس از راه افتادن بازار سرمایه ایران این بازار که محلی برای داد و ستد سهام شرکت‌ها و کالاهای مختلف بود به نام بورس شناخته شد.

بورس کاشی و سرامیک 

همانگونه که گفته شد بورس به معنای جایگاه خرید تعریف شده بود. برای درک بهتر آن ما می‌گوییم بورس کاشی و سرامیک به معنای مکانی برای خرید انواع کاشی و سرامیک در ابعاد و طرح‌های مختلف با کیفیت‌های مختلف به صورت عمده یا جزیی  است.
در هر شهری به طور کل یک خیابان یا یک منطقه به عنوان مرکز خرید کاشی و سرامیک آن شهر شناخته می‌شود و اغلب فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های کاشی و سرامیک در این خیایان یا منطقه قرار دارد که شما می‌توانید در آن هر نوع کاشی با هر قیمتی پیدا کنید. این مناطق به نوعی بورس کاشی و سرامیک ارزان نیز محسوب می‌شوند زیرا قیمت‌ها اغلب به صورت عمده هستند و جزیی فروشی‌ها مقدار ناچیزی نسبت به عمده فروشی‌ها قیمت شان بیشتر است.

بورس کاشی و سرامیک ایران

بورس کاشی و سرامیک تهران

شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، اصفهان، تبریز به دلیل بزرگی ابعاد جغرافیایی ممکن است چند منطقه مختلف به عنوان بورس کاشی و سرامیک داشته باشند و بازارهای کاشی و سرامیک در آنها برقرار باشد. در شهر بزرگی مانند تهران چندین بورس کاشی و سرامیک شناخته می‌شود که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

بورس کاشی و سرامیک خیابان شیراز

یکی از مهمترین و لوکس ترین مناطق فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران خیایان شیراز به خصوص شیراز جنوبی در منطقه ونک است که اکثر فروشگاه ها، دفاتر و نمایندگی‌های شرکت‌های کاشی و سرامیک در آن قرار دارد. در این خیابان از دهه  60 شمسی فروشگاه‌های کاشی و سرامیک در کنار یکدیگر آغاز به کار نمودند و کم کم وسعت آن به دامنه شمالی خیابان نیز کشیده شد در حال حاضر بیشتر برندهای محبوب ایرانی و نمایندگی‌های کاشی و سرامیک‌های خارجی در این خیابان دفتر رسمی دارند و کلیه لوازم بهداشتی ساختمانی  به راحتی در این خیابان قابل خریداری هستند. 

بورس کاشی و سرامیک تهران

بورس کاشی و سرامیک یافت آباد

یافت آباد تهران به عنوان یکی دیگر از مناطق فروش کاشی و سرامیک شناخته می‌شود که در سالهای اخیر تعداد فروشگاه‌های آن در حال افزایش است. این منطقه در جنوب غرب تهران واقع شده است و همچنان در حال توسعه برای تبدیل شدن به یک مرکز تمام و کمال برای فروش کاشی و سرامیک است. 

بورس کاشی و سرامیک بنی هاشم

در منطقه شرق تهران بورس کاشی و سرامیک در خیابان بنی هاشم از دهه 70 شمسی آغاز به کار نمود و مانند خیابان شیراز از جنوب اتوبان رسالت تا میدان بنی هاشم را در بر می‌گیرد. با گذشت زمان کم کم تمامی کاسب کاران و فروشگاه‌های این منطقه تغییر کاربری دادند و تبدیل به کاشی و سرامیک فروشی شده اند. در این منطقه چندین پاساژ ساخته شده است که کلیه لوازم بهداشتی ساختمانی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بورس کاشی و سرامیک زمزم

یکی دیگر از بورس‌های کاشی و سرامیک در تهران بورس کاشی و سرامیک زمزم است که در جنوب تهران واقع شده است. آدرس بازار کاشی و سرامیک زمزم تهران واقع در منطقه 17 است و به عنوان یکی از بزرگترین بورس‌های کاشی و سرامیک شناخته می‌شود که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن نزدیکی فروشگاه‌ها با انبارهایشان است. خیابان زمزم در طول سالهای گذشته با گسترش فعالیت کاشی فروشان و تغییر کاربری برخی از کسبه این خیابان به یکی از بهترین‌ها در جنوب تهران تبدیل شده است.

بورس کاشی ارزان

بورس کاشی و سرامیک خزانه

بورس کاشی و سرامیک دیگری در جنوب شهر تهران در نزدیکی خیابان بخارایی در منطقه خزانه شکل گرفته است و امروزه یکی از مهمترین مناطق فروش کاشی و سرامیک در جنوب تهران است.

بورس کاشی و سرامیک کاشانی

خیابان آیت الله کاشانی در غرب تهران یکی دیگر از خیابان‌های مهم در فروش کاشی و سرامیک است که دو طرف خیابان انواع فروشگاه‌های کاشی و سرامیک قرار دارد. در این منطقه شاهد فروشگاه‌های لوکس هستید که بسیاری از آنها بیش از دو دهه است که به فروش کاشی و سرامیک مشغول هستند.

بورس سرامیک تهران

بورس کاشی و سرامیک مرکزی ری 

جنوب تهران به طور کل مرکز فروش صنایع بسیاری است و بورس های مختلفی در آن وجود دارد. یکی دیگر از مراکز فروش کاشی و سرامیک در منطقه شهر ری تهران واقع شده است که در محدوده محله شهادت و خیابان فتحی قرار دارد. این محدوده به نام فروشگاه کاشی و سرامیک مرکزی ری  شناخته می شود که در آن به ارائه خدمات مرتبط با صنعت ساختمان می‌پردازند. 

بورس به معنی بازار سهام کاشی و سرامیک

در انتها لازم است به معنای دوم بورس کاشی و سرامیک نیز اشاره نماییم. همانگونه که گفته شد  بورس کالا یا بازار سرمایه جایگاهی برای فروش سهام شرکت‌های سرمایه گذار در بورس است. در ایران گروه کاشی و سرامیک یکی از گروه‌های کمتر شناخته شده بازار بورس است که شرکت‌های معدودی در آن فعالیت می‌کنند که هر یک با نمادی خاص به معامله می‌پردازند. شرکت هایی مانند، کاشی حافظ با نماد کحافظ، کاشی سعدی با نماد کسعدی، کاشی الوند با نماد کلوند، کاشی سینا با نماد کساوه، کاشی پارس با نماد کپارس، کاشی صدف با نماد کصدف، کاشی تکسرام با نماد تکرام، کاشی مهسرام با نماد کهرام و ... در بازار بورس ایران فعالیت می‌نمایند. 

در بورس کالا این سهام شرکت‌ها است که خرید و فروش می‌شود نه محصولات کاشی و سرامیک آنها.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند