حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
640 بازديد

بومی سازی و تولید کاشی پرسلان در ساوه

بومی سازی و تولید کاشی پرسلان در ساوه
متخصصان ایرانی توانستند ، تولید کاشی پرسلان (کاشی بدون لعاب) را در بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه ،ساوه بومی کنند .

به گزارش خبرنگار وب سایت کاشی و سرامیک و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،مدیر این واحد تولیدی گفت : تکنولوژی تولید این نوع محصول در گذشته در انحصار اسپانیا و ایتالیا بوده و امروز با تولید این محصول ، ایران  به جمع کشورهای تولید کننده آن پیوست .
احدیان افزود : با فعالیت بیش از 700 نیروی کار جوان و بهره گیری از ربات های هوشمند و تولید محصولات با کیفیت ایرانی این شرکت توانسته است در سال گذشته بیش از 70 درصد از محصولات خود را به کشورهای اروپایی ، حاشیه خلیج فارس ، و چند کشور آفریقا صادر کند .
وی در ادامه ،  حجم صادرات سال 96 را بیش از 6 میلیون متر مربع عنوان کرد و گفت : بیش از 17 میلیون دلار ارز از این تولید عاید کشور شده است .
این شرکت از سال 74 درشهرک صنعتی کاوه ،  شهرستان ساوه استان مرکزی با ظرفیت 4 میلیون متر مربع آغاز به کار کرده ، ابر کارخانه خاورمیانه توانسته تنها در سال گذشته بیش از 7 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید کند .

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند