حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
188 بازديد

بیشترین رشد قیمت صنایع کاشی و سرامیک سینا در 29 اردیبهشت

بیشترین رشد قیمت صنایع کاشی و سرامیک سینا در 29 اردیبهشت
سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، سرمایه‌گذاری خوارزمی و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و شیر پاستوریزه پگاه فارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 23هزار و 75واحدی در ارتفاع یک میلیون و 43هزار و 292واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیون و 363هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 26هزار و 331واحدی در ارتفاع 994هزار و 791واحد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، سرمایه‌گذاری خوارزمی و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فنرسازی زر، کمک فنر ایندامین و تولید محور خودرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 627میلیون ورقه به‌ارزش 5207میلیارد تومان در 736هزار و 845نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 279واحد رشد کرد و در ارتفاع 11هزار و 235واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های پالایش نفت شیراز، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند