حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
301 بازديد

بیشترین محصولات نانو در حوزه عمران و ساختمان تولید می شود

بیشترین محصولات نانو در حوزه عمران و ساختمان تولید می شود
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد که بیشترین محصولات حوزه نانو در سال ۹۸ در حوزه عمران و ساختمان به تولید رسیده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری مهر؛ آمار منتشر شده توسط پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری‌نانو ایران نشان می‌دهد که تا اسفند ماه ۹۸ «عمران و ساختمان» بیشترین سهم را در میان حوزه‌های صنعتی محصولات دارای گواهی نانومقیاس دارد.

 براساس آخرین به روزرسانی انجام شده در این پایگاه، حوزه «عمران و ساختمان» با ۲۴ درصد بیشترین سهم را در میان حوزه‌های صنعتی دارای گواهی نانومقیاس دارد. پس از آن، «کالای خانگی» با ۱۴ درصد و «دارو و سلامت» با ۱۲ درصد قرار دارند. بنابراین می‌توان گفت که این سه حوزه در مجموعه نیمی از محصولات دارای گواهی نانومقیاس را به خود اختصاص داده‌اند.

آمار کل محصولات دارای گواهی نانومقیاس از سال ۱۳۸۷ تا کنون روند رو به افزایش داشته است و در این میان کالای نانومقیاس سهم بیشتری نسبت به تجهیزات نانومقیاس دارد. تا پیش از سال ۱۳۹۴، تعداد تجهیزات نانومقیاس بیشتر از کالای نانومقیاس در کشور بود که از این سال، کالای نانومقیاس گوی سبقت را از تجهیزات نانومقیاس ربود و با شیب قابل توجهی پیشی گرفت.

گواهینامه نانومقیاس با اعتبار یک ساله صادر شده و قابل تمدید است. همچنین در طول مدت اعتبار جهت اطمینان از ثبات مقیاس و خواص محصول تولیدکننده، بازرسی‌های دوره‌ای از شرکت انجام می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند