حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
489 بازديد

تحریم‌ها برای ما فرصت سازی کرد

تحریم‌ها برای ما فرصت سازی کرد
وزیر صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن درصدد بود با تحریم ما را پای میز مذاکره بکشاند، گفت: با تکیه بر توان داخلی رکورد تولید برخی محصولات مانند فولاد، سیمان، روغن‌نباتی، کاشی، سرامیک، دارو و محصولات نساجی در کشور شکسته شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری فارس در شهرکرد؛ رضا رحمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در یکسال گذشته با جنگ اقتصادی توام با جنگ روانی در کشور مواجه بودیم، گفت: علیرغم تمامی مشکلات موجود در کشور و فشارهای دشمنان با تحریم‌ها در ده ماهه ابتدایی سال با افزایش تولید در کشور مواجه بودیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن درصدد بود با این اقدامات ما را پای میز مذاکره بکشاند، اما شاهد بودیم رکورد تولید برخی محصولات مانند فولاد، سیمان، روغن‌نباتی، کاشی، سرامیک، دارو و محصولات نساجی در کشور شکسته شد.

روند نزولی قیمت 72 قلم کالا در کشور

وی در ادامه با اشاره به کنترل بازار توسط وزارت صمت، خاطرنشان کرد: سیاست دولت برای این موضوع تامین ارز دولتی برای واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است، همچنین وضعیت این کالاها به‌طور مداوم در حال رصد است.

رحمانی با بیان اینکه در ابتدای سال‌جاری روند قیمت‌ها نزولی بود، افزود: پس از افزایش قیمت بنزین برخی کالاها روند افزایشی گرفت‌، اما در حال حاضر قیمت ۷۲ قلم کالا کاهش داشته و تنها ۲۸ قلم کالا افزایش قیمت داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق تعهدات نباید تحریم‌ها شامل موادغذایی و دارو شود، اظهار داشت: به‌همین منظور طبق تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به تولیدات داخلی در کالاهای اساسی که حجم واردات زیادی را به خود اختصاص می‌داد در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم طبق برنامه‌ریزی‌ها واردات کالاهایی که توان تولید داخلی آن‌ها وجود دارد را ممنوع کنیم، از دیگر برنامه‌های ما حفظ تولید و اشتغال موجود در کشور است.

کاهش 15 درصدی واردات لاستیک به کشور

رحمانی از افزایش تولید لاستیک در کشور خبر داد و یادآور شد: با افتتاح یک کارخانه در شهر اردبیل میزان واردات از ۷۰ درصد به ۵۵ درصد کاهش داشت.

وزیر صمت در پایان با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی موجب فرصت‌سازی و تکیه بر توان داخلی شد، خاطرنشان کرد: صادرات موجب پیشگام شدن اقتصاد ما می‌شود، باید به ظرفیت‌ها توجه شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند