حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
230 بازديد

تدوین طرح ۲ فوریتی برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی

تدوین طرح ۲ فوریتی برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون در حال تدوین بسته قانونی برای حمایت از شرکت ها و موسسات تخصصی تولید انبوه مسکن است تا از این طریق شرکت های مذکور انگیزه لازم را برای ورود به بازار انبوه سازی پیدا کنند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری خانه ملتِ مجتبی یوسفیعضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت استفاده از شرکت های تخصصی در بحث تولید انبوه مسکن، گفت: یکی از این نهادهای موثر و برجسته، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است که خوشبختانه کارنامه بسیار خوبی در عرصه اجرای پروژه های عمرانی دارد.

تدوین بسته قانونی کمیسیون عمران مجلس برای حمایت از شرکت ها و موسسات تخصصی تولید انبوه مسکن

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس در حال تدوین بسته قانونی برای حمایت از شرکت ها و موسسات تخصصی تولید انبوه مسکن است تا از این طریق شرکت های مذکور انگیزه لازم را برای ورود به بازار انبوه سازی پیدا کنند.

یوسفی گفت: بدهی دولت در پروژه های عمرانی به قرارگاه بسیار زیاد است، اما قرارگاه برای رفع مشکلات مردم و کمک آمادگی بالایی دارد، حال موضوعی اخیرا مطرح شده است که بخشی از بدهی دولت به قرارگاه از طریق تهاتر ملکی تسویه شود تا قرارگاه بتواند در عرصه مسکن سازی به خوبی عمل کند.

عقب ماندگی دولت در عرصه تولید مسکن

وی با اشاره به عقب ماندگی دولت در عرصه تولید مسکن، گفت: بر اساس افق 1404، کشور سالانه به تولید یک میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد اما متأسفانه در دو سال اخیر حدود 300 هزار تا 400 هزار واحد ساخته شده که این میزان نیز تنها توسط بخش خصوصی و سازندگان صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط کنونی حدود 400 هزار واحد مسکونی در سال ساخته می شود، همچنین قرار است که بنیاد مسکن حدود 200 هزار واحد مسکونی در روستا بسازد، اما باز هم حدود 400 تا 500 هزار واحد برای رسیدن به چشم انداز افق 1404 کمبود وجود دارد.

طرح 2 فوریتی کمیسیون عمران برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی

وی ادامه داد: برای رفع این کمبودها ما به دنبال تدوین طرح دو فوریتی هستیم تا با حمایت از سیستم بانکی جهت ارائه تسهیلات کم سود، ارائه زمین رایگان و حمایت از سازندگان، مسکن انبوه با قیمت بسیار مناسب تولید شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند