حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.3
997 بازديد

تركيب سفال و شیشه در مجموعه جدید کاشی Exagon

تركيب سفال و شیشه در مجموعه جدید کاشی Exagon
برند سن مارکو تایلز مجموعه کاشی و سرامیک جدید اگزون (Exagon) را به عنوان بخشی از یک پروژه طراحی داخلی جدید، از تلفيق دو ماده طبیعی قدیمی سفال و شیشه خلق کرده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ مجموعه کاشی و سرامیک جدید اگزون (Exagon) از برند سن مارکو تایلز (SanMarco tiles)، مجموعه ای منحصر به فرد است که تلفيقي از صنعت و فناوری، با تركيب دو ماده طبیعی قديمي سفال و شیشه به دست آمده است. ترکیب خصوصیات این دو ماده طبیعی که شامل سفال: متراکم، جامد، خاکی و مات و شیشه: سبک، ظریف و شفاف است، منجر به سازگاری ظریف مواد شده است و باعث خلق الگوهاي  هندسی غیرمعمول، شبیه به شکل موزاییک گردیده که امکان نصب آسان را براحتي فراهم می کند. این امر مجموعه کاشی مذكور (Exagon) را برای بهره برداري انحصاری در فضای داخلی خانه ها، هتل ها، مغازه ها، موزه ها، دفاتر و فضاهای عمومی به طور کلی ایده آل می کند.

اين محصول با شکل کاملاً شش ضلعی خود در پنج رنگ در نسخه های سفالی و شیشه ای موجود است که با نام های بیانکو دی کارارا (Bianco di Carrara)، نرو لاویکو (Nero Lavico)، اورو بریلانته (Oro Brillante)، رزا دل دسرتو (Rosa del Deserto) و کورتن (Cortèn) در بازار در دسترس عموم قرار گرفته است. این پالت رنگی بسیار نوآورانه نیازهای زندگی معاصر را برآورده می کند و امکان ایجاد ترکیب رنگی نامحدود را فراهم می نماید.

کاشی و سرامیک شش ضلعی طرح اگزون

کاشی و سرامیک دیواری طرح اگزون

کاشی دیواری شش ضلعی طرح اگزون

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند