حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
594 بازديد

تشکیل 700 پرونده کلاهبرداری در مسکن مهر

تشکیل 700 پرونده کلاهبرداری در مسکن مهر

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از تشکیل بیش از 700 پرونده جعل، کلاهبرداری، فروش مال غیر و فروش یک واحد مسکن مهر به چند نفر در شرکت عمران پردیس خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  علی اصغر جاودان فر گفت: با وجود اطلاع رسانی ها و هشدارهایی که به متقاضیان و خریداران مسکن مهر شده است، اما همچنان شاهد مواردی هستیم که بسیاری از خریداران را با مشکل مواجه کرده است.
                                                         
وی افزود: افرادی بدون توجه به هشدارهای ما صورتجلسه تک برگ که هیچ ارزشی ندارد را با پرداخت پول زیاد به امید اینکه صاحبخانه شده اند خریداری می کنند؛ اما با مراجعه به شرکت عمران متوجه می شوند که این واحد یا وجود خارجی ندارد، یا برگه ای که معامله بر اساس آن شکل گرفته جعل شده یا واحدی به چند نفر فروخته شده است و دارایی و سرمایه خود را از دست داده اند.
 
جاودان فر گفت: در مواردی شاهد مراجعه خریداران با دفترچه های خارج از عرف شرکت عمران هستیم که ادارات یا موسسه ها با چاپ آن و درج مشخصات صوری، اقدام به فروش واحدی می کنند و این درحالیست که این دفترچه ها و قراردادها اعتباری در شرکت عمران پردیس ندارند. 
 
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس به کسانی که قصد خرید واحد مسکن مهر را دارند توصیه کرد: حتما واحد مورد نظر را بر اساس دفترچه 5 برگی شرکت عمران خریداری کنند و قبل از انجام هر معامله ای استعلام واحد را از شرکت عمران دریافت کنند و در صورت اطمینان با مراجعه به واحد نقل و انتقال با طی مراحل قانونی نام مالک جدید را در صفحه نقل و انتقال ثبت کنند.
 
وی افزود: صورتجلسه های تک برگی و حتی فیش های واریزی هیچ اعتباری ندارند و تنها مرجع خرید واحد دفترچه های 5 برگی شرکت عمران پردیس است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند