حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
212 بازديد

تصویب ۲۲ طرح برای صدور مجوز بی‌نام در یزد

تصویب ۲۲ طرح برای صدور مجوز بی‌نام در یزد
سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد از تصویب ۲۲ طرح برای صدور مجوز بی نام در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و نیز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ مجید دهقانی زاده سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، در این رابطه گفت: این طرح‌ها در ۱۰ گروه و بعد از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط مشاور و کسب نظرات کارشناسی دستگاه‌های اجرایی نهایی شده است.

وی با اشاره به این که هدف اصلی از «طرح صدور مجوزهای بی‌نام»، تسهیل در فرایند سرمایه‌گذاری در استان است‌، افزود: این طرح‌ها با تلفیق چند روش از جمله مطالعه اسناد بالادستی با تاکید بر سند آمایش، کسب نظر خبرگان و فعالین اقتصادی و بررسی طرح های اعلامی از سوی سازمان‌های مختلف اولویت‌بندی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، براین اساس مجوزهای بی‌نام در بخش مواد غذایی شامل فراوری گیاهان رنگی صنعتی و دارویی نوشیدنی‌های فوری و مکمل‌های غذایی و دارویی بر پایه شیر فرآوری انار، انگور و زردآلو اعلام شده است.

این مجوزها در بخش گردشگری نیز مشتمل بر مجتمع گردشگری با رویکرد پارک‌های موضوعی فضایی، مجتمع گردشگری و مرکز همایش­‌های بین‌المللی، دهکده گردشگری سلامت، منطقه قرق حیات وحش پارک طبیعت‌گردی(هتل کویر) و مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری (پیست اسب) است.

مجوزهای بی‌نام در بخش شیمیایی شامل پودر رنگ و جوهر دیجیتال، فروآلیاژها، در بخش کانی‌های غیر فلزی شامل الیاف شیشه، کاشی لمینا و اسلب و در بخش قطعه و ماشین آلات متشمل بر گیربکس‌های اتوماتیک در بخش نساجی و پوشاک، الیاف پلی استر، نخ های ظریف با سیستم رینگ، دربخش فلزی شامل لوله‌های اسپیرال و آهن اسفنجی و در بخش الکترونیک نیز شامل بردهای مدار چاپی و در بخش فناوری اطلاعات رایانش ابری است.

قرار است که فهرست بخش دوم طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد بررسی توسط مشاور و دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح صدور مجوزهای بی‌نام، پس از تایید در مراجع ذی‌ربط اعلام خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند