حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
262 بازديد

تعدیل قیمت مسکن با حمایت از انبوه سازی

تعدیل قیمت مسکن با حمایت از انبوه سازی
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، با بیان اینکه میزان تسهیلات بانکی برای خرید مسکن بسیار پایین است، گفت: در شرایط کنونی وام خرید مسکن تأثیری زیادی در افزایش قدرت مالی خریداران ندارد، از این رو دولت هم باید میزان تسهیلات را بالا برده و هم سود اقساط را کاهش دهد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ کمال علی‌پور خنکداری نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، با اشاره به ضرورت تولید مسکن در کشور، گفت: بر اساس آمارها کشور برای تأمین مسکن جوانان و خریداران جدید به حدود یک میلیون واحد مسکن جدید نیاز دارد، از این رو فعال سازی انبوه سازان در این شرایط بسیار ضروری است.

دولت باید همانند مسکن مهر، اقداماتی را برای تولید مسکن انبوه انجام دهد

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید همانند مسکن مهر، اقداماتی را برای تولید مسکن انبوه انجام دهد، متأسفانه بعد از گذشت چندین سال، دولت تنها اخیرا طرح ملی مسکن را اجرایی کرده که آن هم در مرحله ثبت نام باقی مانده است.

تولید گسترده مسکن موجب افزایش عرضه واحدهای مسکونی جدید به بازار می شود

وی گفت: تولید گسترده مسکن موجب افزایش عرضه واحدهای مسکونی جدید به بازار می شود، این مسئله به صورت مستقیم در کاهش قیمت ها و به تعادل رسیدن بازار اثرگذار است.
علی‌پور خنکداری افزود: متأسفانه روند افزایش قیمت ها در بازار مسکن و عوامل تأثیرگذار در این حوزه، نشان می دهد که دولت خود بازار مسکن را کنترل نکرده است.
وی گفت: دولت باید شفاف سازی کند که چرا قیمت یک واحد مسکونی جدید به میزان چشمگیری بالا رفته است، باید مشخص شود که هزینه مصالح ساختمانی، خدمات و نیروهای انسانی چه میزان است که سازندگان این مسائل را علت افزایش قیمت ها اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی میزان تسهیلات بانکی برای خرید مسکن بسیار پایین است، گفت: در شرایط کنونی وام خرید مسکن تأثیری زیادی در افزایش قدرت مالی خریداران ندارد، از این رو دولت هم باید میزان تسهیلات را بالا برده و هم سود اقساط را کاهش دهد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند