حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
858 بازديد

تعطیلی کاشی اصفهان یک ماهه شد

تعطیلی کاشی اصفهان یک ماهه شد
رضا صالحی رئیس شورای اسلامی کار کارخانه كاشي اصفهان با بیان اینکه برای پیگیری مشکل 350 کارگر کاشی اصفهان، امروز به استانداری مراجعه کرده‌ایم، گفت: از حدود یک ماه پیش تولید متوقف شده و وعده‌های مسئولان نیز به سرانجام نرسیده‌ است.

وی با اشاره به جلسه دو هفته قبل در استانداری اصفهان گفت: در این جلسه مقرر شده بود تا دوشنبه گذشته، سهامدار و سرمایه‌گذار جدید کارخانه، به این واحد تولیدی جهت پرداخت معوقات کارگران، نقدینگی تزریق کنند که این اتفاق نیفتاد و در عمل، هیچیک از مصوبات جلسه اجرایی نشد.

صالحی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا یک ماه پیش کارخانه مدیرعامل نداشت ولی شورای اسلامی کار به کمک کارگران، کارخانه را مدیریت کرد و تولید را ادامه داد. در نهایت یک ماه پیش، تولید به طور کامل متوقف شد و دیگر نتوانستیم به دلیل کمبود بودجه و عدم حمایت، ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: بارها به مقامات استانی مراجعه کرده‌ایم اما هیچ پاسخی نگرفته‌ایم. 350 کارگر، ماه‌ها مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند و وعده‌هایی که داده‌اند، اجرایی نشده‌است. به عنوان اعضای شورای اسلامی کار کارخانه دیگر نمی‌دانیم به کجا مراجعه کنیم و چطور راهی برای برون‌رفت از این اوضاع بیابیم.
 

مغزی رئیس اداره کار نجف‌آباد اصفهان در ارتباط با وضعیت این کارگران کاشی اصفهان به خبرنگار ایلنا گفت: پیگیر مشکل کارگران کارخانه کاشی اصفهان هستیم و امیدواریم باوجود سرمایه‌گذار جدید، مصوبات استانی در ارتباط با این واحد تولیدی هرچه سریعتر عملیاتی شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند