حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
1088 بازديد

تلاش هایEsmalglass-Itacaبرای بالا بردن بهره وری

تلاش هایEsmalglass-Itacaبرای بالا بردن بهره وری
سری Digital Effects برای کار با هدهای چاپ فعلی طراحی شده است و پایداری فیزیکی عالی را با کارآئی بهینه در هم می آمیزد و شامل مواد سفید فرموله شده با سِریوم و زیرکونیم و همچنین افکت های براق، مات، لوستر، متالیک و راکتیو و چسب ها می باشد.

به طور خاص، چسب دیجیتالی به خاطر سرعت و سادگیِ استفاده از آن و تنوع گسترده جلوه هایی که با مصرف آن می توانند به دست آیند، سرآمد است. همه کاری که لازم است، بارگذاری چسب در چاپگر دیجیتالی و استفاده از هرنوع وسیله دیجیتالی برای نشاندن پودر است که اِعمال دیجیتالی هر نوع گریت یا گرانول را به طور همزمان با طرح ممکن می سازد تا پرداخت های

مات یا براق، اپک یا ترانسپارنت با لوستر، افکت های متالیک یا رنگی و بافت های ریز-برجسته )میکرو رِلیف( یا ضد لغزش تولید شوند. مورد جدید دیگری که به خانواده راهکارهای دیجیتالیا سمال گلاس-ایتاکا افزوده شده است، مجوعه تازه جوهرهای رنگدانه دارِ مقرون به صرفه است که رنگ های قوی تر را شامل می شود که قادر هستند پرداخت های روشن تر یا تیره تری را با مصرف کمترِ ماده به وجود بیاورند و باعث صرفه جوئی اقتصادی شوند. اسمال گلاس - ایتاکا از لحاظ نوآوری، کیفیت و خدمات در حوزه کاری خود در بازار پیشتاز است.

به اینها طیفی از مواد توسعه داده شده برای فرایند تمام دیجیتالی افزوده شد ه اند. به لطف پیشرفتها در فناوری، هم اکنون تولید کاشی های سرامیکی با استفاده از یک فرایند کاملا دیجیتالی که مزایای زیادی را از لحاظ محصول، فرایند تولید و مدیریت هزینه به همراه می آورد، ممکن است.

در حالی که تزئین دیجیتالی و لعابزنی از حوزه های اصلی پژوهش هستند، اسمال گلاس - ایتاکا تلاش هایی را جهت توسعه مواد ویژه برای تولید کاشی ها و پانل های سایز بزرگ اختصاص می دهد. مخصوصا این ها شامل فریت های بدنه و انگوب ها و لعاب / انگوب های اسپری درایرشده هستند که نیاز به کاهش مقدار آب در بدنه های کاشی سایز بزرگ را برآورده می کنند و بنابراین نشانی از بازگشت به فناوری خشک دارند.

پژوهش انجام شده توسط اسمال گلاس - ایتاکا بر جنبه های مرتبط با دیلاتومتری، انقباض خطی و رطوبت تمرکز یافته است تا توازن بهینه ای را بین لعاب - لعاب / انگوب و محصولات اسپری درایر شده در همه انواع فرایندهای تولید تضمین نماید.

انگوب - لعاب / انگوب اسپری درایر شده با ضخامت 5/ mm 1 بر روی بدنه سرامیکی نرم نشانده می شود تا بدنه های «سوپر وایت » تولید نماید )به عنوان جایگزینی برای سوپر وایت تمام بدنه ( و مزایایی شامل پایداری دراز مدت ترِ رنگدانه جوهر دیجیتالی را نیز به همراه دارد.

خانواده دیگری از محصولات که در حال حاضر پژوهش زیادی روی آن ها انجام می شود، گریت های ویژه ای هستند تا در تولید سطوح پولیش شده با عملیات اصلاحی ضد لکه به کار روند. این ها شامل مواد شیشه سرامیکی هستند که کاشی را پس از پخت در برابر مواد شیمیائی مقاوم تر می کنند و سبب می شوند تا پس از مرحله پولیش کاری، مقادیر کمتری از محصولات اصلاح سطح اِعمال شوند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند