حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
404 بازديد

تمرکز نمایشگاه Uniceramics Expo بر فناوری های اسلب‌ سایز بزرگ

تمرکز نمایشگاه Uniceramics Expo بر فناوری های اسلب‌ سایز بزرگ
نمایشگاه Uniceramics Expo، یک نمایشگاه تجاری است که‌ قرار است از 3 تا 7 ژوئن در فوشان چین برگزار شود و تأمین‌کنندگان و خریداران دستگاه‌ها برای تولید کاشی‌های سایز بزرگ و بسیار بزرگ را گرد هم می‌آورد.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ به دنبال تلاش‌های فراوان برای تحت کنترل در آوردنِ همه‌گیری، اقتصاد چین به سرعت در حال بهبود است و در نتیجه، صنعت و بازار سرامیک شاهد رشد چشم‌گیری هستند. یکی از مهم‌ترین گرایش‌هایی که در چند وقت اخیر پدید آمده ‌است، افزایش تولید اسلب‌های سایز بزرگ در پاسخ به ‌افزایش تقاضا است.

بر اساس هفته‌نامه Ceramic Town Weekly و تنها در ماه دسامبر، منطقه گوانگدونگ (Guangdong) شاهد راه‌اندازیِ دو خط تولید جدید در Monalisa Tiles، یک خط برای تولید 6،600 متر مربع در روز از اسلب‌های mm 3200×1600 در Hongyu Ceramics (که به زودی قرار است خط دوم نیز راه‌اندازی شود) و خطوط تولید در Dongpeng، Goldmedal، New Jincheng، Shenghua و Newpearl Group.

چین در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در حدود صد کارخانه یا بیش‌تر برای تولید سطوح در سایز بسیار بزرگ است که با نصب بعضی از این دستگاه‌ها تولید به طور بالقوه ‌از اوایل 2021 آغاز می‌شود.

پروژه‌های آینده که ‌اعلام شده‌اند عبارتند از 15 خط جدید که قرار است توسط Nabel نصب شوند، 11 خط در Monalisa، 10 خط را Oceano و Ruiyang برنامه‌ریزی کرده‌اند، 8 خط برای Dongpeng، 6 خط توسط Sun و 4 خط توسط Huashuo برنامه‌ریزی شده‌اند؛ در کنار این‌ها هم کارخانه جدید Guanxing است.

با در نظر گرفتنِ ‌این مقادیر بالای تقاضا برای تجهیزات، با سفارش‌هایی برای پرس‌ها، کوره‌ها و سایر تجهیزات که انتظار می‌رود ‌از اوایل ژوئن در اختیار تأمین‌کنندگان محلی قرار گیرند، نمایشگاه تجاری آتی Uniceramics Expo که قرار است از 3 تا 7 ژوئن در فوشان برگزار شود، فرصت‌های تجاری استثنایی ارائه خواهد کرد. برگزارکنندگان در حال برنامه‌ریزیِ طیفی از خدمات هستند تا غرفه‌داران بین‌المللی بتوانند با خریداران محلی ملاقات کنند، حتی اگر به دلیل محدودیت‌های مسافرتی قادر نباشند تا به صورت فیزیکی در نمایشگاه حضور یابند.

تمرکز نمایشگاه Uniceramics Expo بر فناوری‌‌های اسلب‌ سایز بزرگ

منبع: دنیای سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند