حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
500 بازديد

تمیز کردن کاشی و سرامیک با مواد پاک کننده

تمیز کردن کاشی و سرامیک با مواد پاک کننده
دوام یک سطح کاشی شده بستگی به وضعیت استفاده و نگهداری آن سطح نیز دارد بنابراین استفاده کننده نقش بسیار مهمی را در حفظ کیفیت و زیبایی محل کاشی شده ایفا می‌کند.

سطح کاشی‌شده‌ای که تمامی تکنیک‌های مناسب نصب در آن تعبیه شده سطحی محکم می‌باشد اما با توجه به خصوصیات مصالح کاربردی، موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

کاربرد مواد پاک کننده

برای تمیز کردن سطح باید سعی شود که از مواد پاک‌کننده مخصوص کاشی موجود در بازار استفاده شود. از به‌کارگیری پاک‌کننده‌های اسیدی قوی باید اجتناب نمود بدلیل اینکه این مواد به سطح کاشی کاری شده آسیب وارد می‌نماید و اسید مواد مذکور موجب از بین رفتن مواد سیمانی شیارها می‌گردد.

نکته: تنها شیارهایی که با مواد اپوکسی پر می‌شوند مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی مذکور دارند.

سطح را همه روزه با یک پارچه سفید نرم و یک پاک‌کننده خنثی تمیز کنید.

محلول آب و سرکه محلولی بسیار عالی برای از بین بردن رگه‌ها و لکه‌های برجا مانده همچون چربیهاست. زمانی که کفهای گرانیتی از کار درمی‌آیند معمولاً درزگیری و تمیز می‌شوند برای تمیز کردن لکه‌های سفت شده و چسبیده می‌توانید از لبه تیغ به صورت خوابیده استفاده کنید. لکه‌هایی همچون رنگ خشک شده، چسب، غذای خشک شده و ... از این قبیلند. برای لکه‌های آب خشک شده از براده فولاد نرم استفاده نمایید براده فولاد نرم را خیس شده بکار نبرید. برای حل کردن و زدودن آلودگی بایستی حدود بیست دقیقه مواد پاک کننده را روی لکه باقی گذارده و سپس با برس لاستیکی تمیز نمود (بهتر است محلول شوینده با آب رقیق گردد.)

هنگام استفاده از پاک کننده‌ها حتماً از دستکش لاستیکی استفاده نموده و از استنشاق گازهای متصاعد شده باید پرهیز کرد.

نکته: لکه‌ها نباید به مدت طولانی روی سطوح بمانند. بهتر است هر نوع آلودگی قبل خشک شدن تمیز گردد.

جهت تمیز کردن سطح کاشی شده می‌باید از به کار بردن مواد زیر اجتناب نمود:

تمیز کننده‌های اسیدی مثل پاک کننده‌های زنگ، نقره خالص و ...

پاک کننده‌هایی که حاوی اسید هیدروفلوریک هستند.

احتیاط و امنیت: کفهای سرامیکی ارتجاعی نیستند و مقدار مقاومت آنها در برابر فشار مشخص نمی‌باشد بنابراین باید از افتادن اشیاء سنگین بر روی سطح آنها ممانعت بیشتری به عمل آید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند