حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
482 بازديد

تهیه سه هزار متر کاشی و سرامیک برای تعمیر منزل محرومان در یزد

تهیه سه هزار متر کاشی و سرامیک برای تعمیر منزل محرومان در یزد
 فرماندار یزد گفت: در چارچوب طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای تامین سلامت عمومی، برای جلوگیری از ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹، دومین کنگره چهار هزار شهید استان با رویکرد مردم‌محوری و محرومیت‌زدایی اوایل اسفند ماه آینده در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدمحمد رستگاری روز سه‌شنبه در نشست خبری کنگره یادشده که با حضور برخی از مسوولان و خبرنگاران با رعایت نکات بهداشتی در « حسینیه آقا»ی  یزد برگزار شد، افزود: توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان به نیت شهدا محور تمامی برنامه های کنگره است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و تشکر از خبرنگاران در پوشش برنامه‌های فرهنگی و عمرانی ادامه داد: با توجه به اینکه به ازای هر شهید ۴۰ خدمت در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی شد، نسبت به ارایه خدمت به مردم با همکاری خیران اقدام می‌شود.

وی، فضاسازی شهر، دیدار با  ۲ هزار و ۱۰۰  خانواده شهید شهرستان، برگزاری ۳۵ مسابقه کتابخوانی، ۴۰ مسابقه فرهنگی و هنری و توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند را اهم اقدام‌ها ذکر کرد.

همچنین عباس جوکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت نزد جوانان، گفت: تاکنون ۱۷۰ سری جهیزیه برای زوجین نیازمند شهرستان با همکاری خیران و مردم تهیه و تحویل آنها شد .

وی با بیان اینکه ۲۴هزار سبد معیشتی در شهرستان تهیه و توزیع شد، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با نام و یاد شهدا، برگزاری ۲۰مسابقه بین دانش‌آموزان،  جمع‌آوری ۲ هزار و ۷۰۰ مقاله و دلنوشته دانش‌آموزی ویژه شهدا و تهیه ۲۱۰ دستگاه تبلت و تلفن همراه هوشمند و توزیع آن برای بهره‌مندی از آموزش‌های برخط(آنلاین) مدارس در ماه‌های گذشته انجام شد.

این مسوول، دیدار با خانواده ۷۵۰ شهید، قربانی ۴۰۰ رأس گوسفند و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند، توزیع ۵۰ هزار قرص نان به نیت شهدا، ارائه هزار و ۴۰۰  مورد مشاوره و پخت و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف را از دیگر اقدام‌های انجام شده ذکر کرد .

همچنین جواد میربهبودی فرماندار خاتم به اهم برنامه‌ها در این شهرستان در خصوص برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم و تشکل‌ها ۳۰ عنوان برنامه ویژه کنگره چهارهزار شهید استان در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی ‌شد.

وی ادامه داد: تعمیر ۴۰ واحد مسکن محرومان، تهیه سه هزار متر کاشی و سرامیک برای بهسازی و تعمیر منزل محرومان، تهیه ۲۵ تن ماسه و سیمان و آجر و دیگر مصالح ساختمانی با مشارکت خیران و کمیته امداد در طرح بهسازی منزل مسکونی مورد استفاده قرار گرفت.

فرماندار خاتم با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و غذایی بین خانواده‌های محروم شهرستان توزیع شد ، گفت: توزیع ۵۸۰ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند، تهیه سه هزار دست لباس ویژه محرومان، تهیه و توزیع ۴۰۰ کیسه آرد بین خانواده‌های نیازمند و پرداخت ۲۸۸ فقره وام اشتغال‌زایی از دیگر اقدامات است.

همچنین سرهنگ عباس باقری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با بیان اینکه این شهرستان ۱۱۵ شهید تقدیم انقلاب کرد، گفت: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری یادواره شهدای بخش‌ها، محلات و روستاها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و برگزاری سه‌شنبه‌های شهدایی از طریق فضای مجازی از جمله دیگر اقدامات است.

وی به برگزاری شب‌شعر با موضوع ایثار و شهادت در خاتم اشاره کرد و افزود: به روزرسانی تابلوهای شهدای شهرستان ، برگزاری ختم‌های صلوات و قرآن‌کریم و دعای هفتم صحیفه سجادیه، تولید بیش از ۱۰۰ کلیپ ویژه شهدا و پخش در فضای مجازی، فضاسازی مدارس به رنگ و بوی شهدایی و اعزام ۱۳۵ نفر به اردوی زیارتی سرداران از دیگر اقدام‌هاست.

همچنین رضا زارع زاده مهریزی فرماندار مهریز با قدردانی از همکاری خبرنگاران در پوشش اخبار مختلف و شهدا گفت: این شهرستان بدون موزه دفاع مقدس بود که در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان ، باغ موزه راه آن اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: تامین ۴۰ سری جهیزیه و توزیع بین نیازمندان، برگزاری یادواره شهدای اصناف، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، دانش آموزی و ۳۱۳ شهید شهرستان ، نصب تمثال شهدا در ورودی روستاها، تشکیل بیش از ۱۵ جلسه کمیته و کارگروه ها، بازدید از ۱۸۰ خانواده شهید، رونمایی از کتاب لاله‌های آسمانی، تهیه بسته‌های معیشتی در هفت مرحله در سه هزار و ۷۰۰ بسته و توزیع ۳۵ هزار بسته غذایی گرم صورت گرفت.

همچنین  سرهنگ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با ارایه گزارشی از اقدام‌ها در خصوص برگزاری کنگره شهدای انقلاب از همکاری خبرنگاران در پوشش اخبار آن در ماه های گذشته قدردانی کرد و گفت: هدف ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و بین نسل جوان است .

وی ادامه داد: انعکاس اخبار کنگره و یادمان هایی که در شهرستان ها با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود، نقش مهمی در فرهنگ سازی این موضوع مهم دارد و همه باید برای ادامه راه شهیدان بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.

همچنین محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: اهدای بسته‌های فرهنگی با  ۲ هزار و ۷۲۵ مورد ختم قرآن و دعای هفتم صحیفه سجادیه و اجرای گروه‌های سرود، تهیه کلیپ و مستند در ۱۰ مورد از جمله برنامه مهم کنگره شهدا در این شهرستان است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و یک هزار نفر از رزمندگان، غبارروبی قبور شهدا، تهیه ۳۰۰ مقاله دانش‌آموزی، اهدای تبلت و نوشت افزار به ۱۲۱ دانش آموز، بهسازی منازل روستایی با سه هزار مترمربع زیربنا، افتتاح استخر ذخیره آب در روستای گزستان، ۲۹۰ سری جهیزیه و تهیه بسته‌های معیشتی با حدود ۲ میلیارد تومان هزینه خیری انجام شد.

دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد اوایل اسفندماه آینده و مراسم اختتامیه آن نیز اوایل سال ۱۴۰۰  برگزار می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند