حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
238 بازديد

توافق‌نامه بین گروه تولید Italcer و برند Tonino Lamborghini

توافق‌نامه بین گروه تولید Italcer و برند Tonino Lamborghini
گروه تولیدی Italcer خط جدیدی از کاشی‌های کف و دیواری Tonino Lamborghini Luxury Surfaces را تولید خواهد کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ شرکت Tonino Lamborghini که یک برند از لوازم جانبی و پروژه‌های لوکس املاک و مستغلات و گروه تولیدی Italcer  که یک قطب طراحی کاشی و سرامیک ایتالیایی و لوازم مرغوب حمام است، توافق‌نامه‌ای را برای تولید مجموعه جدیدی از کاشی‌های کف و کاشی های دیوار با نام برند Tonino Lamborghini Luxury Surfaces امضاء کرده‌اند.

این خط جدید، فناوری پیشرفته Italcer را با طراحی نمادین ایتالیاییِ برند مستقر در Bologna که توسط وارث خانواده Lamborghini پایه‌گذاری شد و اکنون Ferruccio Lamborghini هدایت آن را بر عهده دارد، در هم می‌آمیزد.

مجموعه جدید Tonino Lamborghini Luxury Surfaces توسط La Fabbrica،یک شرکت از گروه Italcer که در1994 در Castel Bolognese (RA) تأسیس گردید، تولید و به بازار عرضه خواهد شد. این مجموعه در نیمه نخست 2021 راه‌اندازی خواهد شد و تقاضای بازار برای سایزهای کاشی مدرن را برآورده خواهد ساخت.

همچنین خط جدیدِ محصولات سرامیکی که اساساً مشتریان بین‌المللی شامل فروشگاه‌های منتخب و پروژه‌های قراردادی را مد نظر قرار داده است، در پروژه‌های Tonino Lamborghini Hospitality در برزیل، چین و سایر مکان‌های بین‌المللی که این برند در حال انجام پروژه‌های املاک و مستغلات است، استفاده خواهد شد.

گروه Italcer مالک برندهای باسابقه کاشی و سرامیک ایتالیایی مانند Devon & Devon (لوازم حمام)، La Fabbrica، AVA، Elios، Rondine، Bottega و Cedir، در حال حاضر ششمین شرکت بزرگ ایتالیایی در بخش کاشی سرامیکی است که انتظار می‌رود بیش از 15 میلیون متر مربع در سال 2021 تولید نماید. این شرکت 587 کارمند دارد و با بیش از 3،000 توزیع کننده در سراسر جهان کار می‌کند. این گروه متعلق به صندوق سهام خصوصی Mandarin Capital Partners II است و Graziano Verdi راهبری آن را بر عهده دارد. هدف آن دستیابی به درآمد 300 میلیون یورویی و EBITDA 70 میلیون یورویی تا 2024 است.

در سال‌های اخیر Italcer بیش از 25 میلیون یورو در فناوری‌های Industry 4.0 سرمایه‌گذاری کرده است و در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری‌های سالانه 10 میلیون یورویی دیگری در طول دوره سه ساله 2023-2021 انجام دهد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند