حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
224 بازديد

توجه بیش‌تر I-Tech به مشتری دیجیتال

توجه بیش‌تر I-Tech به مشتری دیجیتال
این شرکت وب‌سایت خود را باز طراحی کرده و پورتال‌ها و پلت‌فرم‌های جدیدی را توسعه داده است تا پشتیبانی فنی از راه دور را برای مشتریان خود فراهم کند.

گروه کاشی و سرامیک I-Tech با نشان دادن سطح خوبی از انعطاف‌پذیری در یک سال چالش برانگیز که زیر سیطره همه‌گیریِ کرونا ویروس بود، با ارائه سریع مجموعه‌ای از خدمات با هدف کوتاه کردن و فائق آمدن بر فاصله تا بازار، به طور موفقیت‌آمیز با شرایط جدید سازگار شد.

این شرکت مستقر در ساسوئولو به راهبریِ برونو بِتِلی از آخرین فناوری‌های دیجیتال برای توسعه وب‌سایت‌ها و پلت‌فرم‌های جدید استفاده کرده است که امکان تعامل مداوم بین تکنسین‌ها و مهندسان و مشتریان بین‌المللی خود را فراهم می‌کند. هدف این است که در هر مرحله از تجربه مشتری، شامل خدمات پس از فروش، همه فعالیت‌ها را ساده‌تر، سریع‌تر و مؤثرتر کند حتی اگر از راه دور انجام شوند.

برونو بِتِلی (Bruno Bettelli)

برای این منظور این شرکت آموزش‌های ویدئویی را برای کمک به مشتریان فراهم می‌آورد تا نصب‌ها، راه‌اندازی‌ها و جایگزینی‌ها را به سرعت و کاملاً مستقل انجام دهند. اگر کمک مستقیم ضرورت پیدا کند، نوع کاری که باید انجام شود بر روی دستگاه همراه مشتری با استفاده از واقعیت افزوده نشان داده می‌شود. همچنین وب‌سایت itech-italia.com به‌روز رسانی شده است تا اطلاعات در مورد محصولات، رویدادها و مخاطبین را دسترس‌پذیرتر کند و جلسات، مشاوره و تماس‌های ویدئویی را مستقیماً از محل سایت سازماندهی نماید.

I-Tech توجه به مشتری را فرآیندی مداوم می‌داند و در طول بیش از 20 سال، متعهد به شخصی‌سازی، مطالعه و برنامه‌ریزیِ هر پروژه جداگانه با همکاری نزدیک با مشتری بوده است. در طول دوره زمانی فعلی، این شرکت موفق شده است تا راه حل‌های فناورانه‌ای سفارشی مبتنی بر خودکارسازیِ (اتوماسیون) فرآیند را توسعه دهد تا عملکرد بهتر از لحاظ بهره‌وری کارخانه، کیفیت، دقت و زمان، صرفه‌جویی در نیروی کار و مواد را تضمین کند.

منبع: دنیای سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند