حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
262 بازديد

توجه مسئولان قضایی به مشکلات کارخانجات در جهت حمایت قضایی از تولید و اشتغال

توجه مسئولان قضایی به مشکلات کارخانجات در جهت حمایت قضایی از تولید و اشتغال
رییس دادگاه عمومی بخش عقدا گفت: توجه به نیاز و خواست تولیدکنندگان و همچنین تعامل با تولیدکنندگان و احیای خطوط تولیدی متوقف شده، یکی از اصلی‌ترین ارکان تحقق جهش تولید است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه - میزان؛ محمدحسین دهقان طزرجانی در گفت‌و‌گو با میزان درخصوص حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر عقدا می‌توان در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور گام‌های اساسی برداشت و حمایت حقوقی و قضایی از کار، تولید و اشتغال به‌ منظور تحقق شعار جهش تولید هدف بازدید از واحدهای تولیدی می‌باشد. که در این جهت از دو واحد تولیدی کاشی و سرامیک بازدید به عمل آمد.

رییس دادگاه عمومی بخش عقدا از توابع استان یزد تصریح کرد: برای جهش تولید بیش از هر موضوعی باید به شخص تولیدکننده توجه شود که نیازمند حمایت‌های حقوقی، قضایی و معنوی است، زیرا با نبود این حمایت‌ها امکان رشد تولید وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسلماً وجود کارخانه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در کل استان می‌گردد.
این مقام مسئول یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم ابلاغ شده بازدید از کارخانه‌ها و حمایت از بخش تولید و اشتغال است و باید از ظرفیت‌های قانونی جهت کمک به دو بخش تولید و اشتغال که دو رکن مهم بوده استفاده کرد.

رییس دادگاه عمومی بخش عقدا خاطرنشان کرد: حضور مسئولان قضایی در محل کارخانه‌ها، حاوی پیام حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان درجهت رونق چرخ تولید و سرمایه‌گذاری است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند