حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
216 بازديد

تولید بلوک‌های غیر استاندارد معضل ساختمان سازی در کردستان

تولید بلوک‌های غیر استاندارد معضل ساختمان سازی در کردستان
کردستان مدیرکل استاندارد کردستان گفت: نمونه‌برداری‌ها از مصالح ساختمانی نشان می دهد که متاسفانه درصد انطباق آن نسبت به استانداردهای لازم در کردستان پایین است و این به معضلی تبدیل شده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا؛ ژیلا یزدانی اظهار کرد: یکی از معضلات استاندارد، تولید بلوک‌های پلی استایرین غیر استاندارد است که باید از آن جلوگیری شود و برای تحقق این امر دستگاه های اجرایی همچون استاندارد و شهرداری و نظام مهندسی ساختمان با هم هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: با نظارت‌های دقیق و پی در پی استاندارد شهروندان از بتن آماده استفاده می کنند و این امر باعث شده که تمامی بتن‌های آماده مطابق با استاندارد‌های لازم تولید شود و واحدهای تولیدی پیگیر پروانه‌های استاندارد هم باشند.

مدیرکل استاندارد کردستان تأکید کرد: از نظام مهندسی ساختمان انتظار می رود محصولات و فرآورده‌های ساختمانی را از نظر استاندارد یا غیر استاندارد بودن، داشتن گواهی استاندارد و کد 10 رقمی کنترل کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، یزدانی گفت: واحدهای تولیدی تیرچه مجاب شده اند تیرچه‌های استاندارد تولید کنند و در صورت بی‌توجهی به تذکرات استاندارد و تولید تیرچه‌ی غیر استاندارد برای پلمب این واحدها از طریق حقوقی اقدام خواهد شد و از تولید آنها جلوگیری می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مواقع در انبارها سیمان‌هایی وجود دارد که کیفیت لازم را ندارند و با پیگیری‌هایی که توسط کارشناسان استاندارد انجام گرفته، متوجه شده‌ایم هنگام عرضه به بازار و در واسطه‌گری تقلب‌هایی در آن رخ داده است که امیدوارم با همکاری استاندارد و نظارت‌های دو جانبه این معضل رفع شود.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند