حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
682 بازديد

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار

تکمیل کارخانه سرامیک کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار

رسول اسکندری، معاون امور معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کرمانشاه گفت : کارخانه کاشی و سرامیک یکی از طرح‌های اجرایی در دست اقدام در استان کرمانشاه است که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوب و قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به به گذشت ۶ ماه از آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک، افزود: با این وجود در حال حاضر این پروژه حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم‌اکنون با سرعت بالایی در پی تسریع بیشتر در روند اجرای این کارخانه خواهیم بود.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه برای راه اندازی کارخانه کاشی و سرامیک «چیا سرام زاگرس» صرف شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به عنوان تسهیلات برای تکمیل این واحد تولیدی کاشی و سرامیک در استان کرمانشاه درخواست شده است.

اسکندری با تاکید بر لزوم پرداخت تسهیلات درخواست شده برای تکمیل پروژه کاشی و سرامیک استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در صورت پرداخت و تأمین هزینه‌های مالی طی یک سال آینده می‌توان این پروژه را به بهره‌برداری رساند و شاهد پیشرفت سریع آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طرح کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی در حال احداث است، عنوان کرد: اشتغالزایی مستقیم واحد‌های این پروژه از مزیت‌هایی است که بسیار باید مورد توجه قرار گیرد و برای اساس پیش‌بینی‌های انجام شده اشتغالزایی این کارخانه حدود ۵۲۰ نفر خواهد بود

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: کارخانه کاسب و سرامیک «چیت سرام زاگرس» در استان کرمانشاه به صورت عمده در زمینه تولید سرامیک سایز بزرگ فعالیت خواهد داشت که رویکرد این تولیدی این واحد بین ۷۰ تا ۸۰ درصد تولیدات صادرات محور خواهد داشت.

اسکندری اشاره‌ای به میزان ظرفیت‌های کارخانه کاشی و سرامیک کرد و بیان کرد: در حال حاضر تولید و ظرفیت سالانه استان کرمانشاه حدود ۲۴ میلیون متر مکعب است و با راه‌اندازی این مجموعه تولیدی ظرفیتی حدود ۱۰ میلیون متر مکعب در سال برآورد شده که در افزایش ظرفیت تولیدی استان کرمانشاه نقش بسزایی خواهد داشت .

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند