حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
516 بازديد

ثبت رکورد فروش سه ماهه اول 2021 توسط صنایع Mohawk

ثبت رکورد فروش سه ماهه اول 2021 توسط صنایع Mohawk
صنایع کف پوش موهاک توانسته است در سه ماهه اول سال 2021 رشد خوبی را در فروش تجربه کند و افزایش 9.6 درصدی را تجربه کند.

در جریان همه گیری بیماری کرونا بسیاری از شرکت های مرتبط به حوزه صنعت ساختمان به دلیل رکود تولید دراین صنعت دچار افت شدند، با ورود به سال 2021 و پشت سر گذاشتن بیش از یک سال همراه با این بیماری بسیاری از صنایع توانستند خود را با شرایط موجود وفق دهند و راه توسعه و بازگشت به اوج خود را هموار سازند. یکی از این شرکت ها شرکت صنایع موهاک (MOHAWK) است که توانست  در تمامی واحدهای تجاری خود رشدی قوی را به دست آورد.
یکی از بخش های مهم صنایع موهاک بخش Global Ceramic  یا همان فروش جهاین سرامیک این شرکت ست که توانست افزایش 9.6 درصدی را به واسطه عملکرد قوی در آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و روسیه تجربه کند.

موهاک تولید کننده کاشی کف

نام موهاک در صنعت کاشی و سرامیک جهان کاملا شناخته شده است . صنایع موهاک به عنوان یک صنعت آمریکایی در زمینه تولید انواع کفپوش به خصوص تولید کاشی و سرامیک معرفی شده است که در کشورهای مختلفی شعبه دارد که مهمترین آنها ایالت متحده، گرجستان است. این شرکت محصولات کف پوش خود را برای استفاده در ساخت و دکوراسیون ساختمان های مسکونی و تجاری در آمریکای شمالی تولید می کند و در اهداف خود تولید برای اروپا را نیز در نظر دارد.
 انواع تولیدات این شرکت شامل محصولات کفپوش نرم  مانند فرش و موکت و محصولات کفپوش سخت مانند کاشی و سرامیک، سنگ طبیعی و کفپوش چوبی سخت و همچنین کف پوش لمینیت، ورق وینیل و کاشی وینیل لوکس است. این شرکت در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، اروپا، هند، مالزی، مکزیک، نیوزلند، روسیه و ایالات متحده در حدود 37800 کارمند دارد.
صنایع موهاک در سال 2015 به عنوان برند یک برتر و پرکاربرد در زمینه تولید انواع کف پوش توسط مجله Builder معرفی گردید و شهرتی جهانی یافت.

موهاک بر مسیر رشد

MOHAWK INT پس از یک بازگشت در سه ماهه آخر سال 2020، توانست به  احیای صنایع Mohawk درماه‌های اول سال 2021 بپزدازد. این گروه کفپوش ساز آمریکایی توانست مجددا نتایج فروش را به سود خود تغییر دهد و رکوردهایی در سه ماهه اول سال با فروش 2.7 میلیارد دلاری که %16.8 بیشتر از مدت مشابه در سال 2020 بود به ثبت برساند. درآمد خالص این شرکت به 273 میلیون دلار افزایش یافت در حالی که در سه ماهه اول سال 2020 این عدد 111 میلیون دلار بوده است.
تمامی واحدهای تجاری این گروه از رشد فروش قوی در 3 ماهه اول سال 2021 خبر داده اند که شامل سود دورقمی (به ترتیب %30.7+ و %14.3+) به واسطه دپارتمان‌های  Flooring Rest of the World و Flooring North America  بود که به تولید و فروش فرش، لمینیت، چوب، سنگ و وینیل اختصاص داشتند.
همچنین فروش بخش Global Ceramic در یک چهارم اول سال 2021 رشد %9.6 را تجربه کرده و به 930 میلیون دلار رسید که معادل %34.8 گردش مالی کل گروه بوده اس. این در حالی بود که حاشیه عملکرد آن تا %9.4 نیز رشد پیدا کرد (87.8 میلیون دلار، تا %83 در سال 2020). 

این نتایج قوی در ابتدا به دلیل قیمت مناسب و ترکیب مطلوب، حجم‌های بیشتر و بهره‌وری بیش‌تر از محصولات بود. تمامی واحدهای بخش سرامیک در سطوح بالاتر در حال فعالیت هستند، در حالی که سایر واحدها مانند واحد کوارتز در حال بهبود بهره‌وری خود بوده و مجموعه‌های پیچیده تر را در جهت گسترش ترکیب محصولات خود به بازار عرضه می نمایند.
تجارت سرامیک این شرکت در اروپا دارای عملکرد بسیار قوی‌ای است که دلیل آن بهره‌وری، بهبود مواد اولیه محصولات و نیاز بالای مشتریان این منطقه است. تجارت سرامیک در روسیه، برزیل و مکزیک نیز در بردارنده نتایج فوق العاده ای بوده است، گرچه آنها به دلیل ظرفیت خود با محدودیت مواجه هستند. 

امسال در برزیل و مکزیک، ظرفیت تولید افزایش خواهد یافت تا میزان فروش و ترکیب محصولات را نیز بتوانند بهبود ببخشند، این در حالی است که در روسیه واحد تولیدی چینی بهداشتی جدیدی در حال راه اندازی است تا پاسخگوی نیاز روزافزون مشتریان به این محصولات باشد.

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای ماه های آتی سال 2021، روند رو به رشد ساخت و ساز مسکونی کنونی منجر به بهبود شرایط و تجریه جوی آرام در فروش تجاری این شرکت در دوره دوم سال خواهیم بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند