حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
431 بازديد

جابجایی بیش از 4 میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 4 میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۷۶ تن کالا با ۲۷۳ هزار و ۱۰۵ سفر باری امسال توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل حمل شده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل استان، تیمور باقری با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند افزود: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می‌دهند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا بویژه کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان اعمال نشده و نخواهد شد.

وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت اصلی این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: هم‌اینک ۹۰۵۶ راننده، ۶۵۳۹ دستگاه ناوگان باری، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای حوزه تحت پوشش این ادارهکل فعالیت می‌کند.

باقری با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل افزود: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را  برای آسایش مردم به آخر رساندند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند