حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
4145 بازديد

جدیدترین مدل کاشی و سرامیک

جدیدترین مدل کاشی و سرامیک
جدیدترین مدل کاشی و سرامیک  روز جهان دارای طرح‌های جذابی هستند که استفاده از آنها می‌تواند تحول شگرفی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد نمیاد.

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده داخلی شناخته می‌شود که امروزه یکی طراحان دکوراسیون از آن به عنوان مهمترین المان دکوراتیو و تزیینی نام می‌برند. استفاده از کاشی و سرامیک در نمای داخلی و خارجی علاوه بر بالا بردن توان مقاومتی سطوح در برابر آسیب‌های خارجی باعث زیباسازی سططح نیز می‌شود. در نتیجه جدیدترین سرامیک‌ها می‌تواند جذاب ترین طرح‌ها را در کنار ایجاد مقاوم سازی برای شما به ارمغان آورد.

جدیدترین کاشی و سرامیک

تکنولوژی و فناوری در سالهای اخیر دارای رشد بسیاری بوده است و در برخی از صنایع این رشد روند تصادعدی داشته است. کاشی و سرامیک نیز به عنوان یکی از  پوشش دهنده‌های ساختمانی دارای صنعت مختص به خود هستند که امروزه در جهان تولید کنندگان بسیاری به آن مشغول هستند. این صنعت صنایع وابسته دیگری را نیز در خود جای داده است که همه ی آنها به دنبال رشد و توسعه هستند. به خصوص در صنعت تولید و پرداخت کاشی و سرامیک جدی. زیرا درجا زدن و عدم توسعه منجر به در جا زدن آن صنعت می‌شود زیرا صنعت کاشی و سرامیک نیاز دارد به دلیل ظهور طرح‌های نوین و ظهور متریال‌های جدید دائما در حال توسعه و پیشرفت باشد تا جایگاه خود را از دست ندهد.

جدیدترین کاشی و سرامیک

جدیدترین مدل سرامیک

سرامیک به نوعی همان کاشی کف است که بیشتر به نام سرامیک شناخته می‌شود این نوع کاشی‌ها به دلیل مقاومت بیشتری که نسبت به کاشی دیوار دارند به عنوان سرامیک شناخته می‌شود. سرامیک‌ها در انواع طرح، رنگ و مدل تولید می‌شوند. در این بخش سعی داریم شما را با به روزترین مدل‌های کاشی و سرامیک آشنا نماییم.

جدیدترین مدل سرامیک

جدیدترین سرامیک کف

همانگونه که گفتیم کاشی کف که به عنوان سرامیک کف نیز شناخته می‌شود، سرامیکی است که مختص کف بناها و معابر و گذرگاه‌ها تولید می‌شود. این نوع سرامیک از بافت متراکم تری برخوردارند و دارای پخت بیشتری هستند که مقاومت آنها نسبت به سرامیک دیوار بالاتر می‌برد. سرامیک‌های کف خود در انواع پیشرفته جدیدتری ظهور نموده اند که پرسلان‌ها و سرامیک‌های فول بادی از نمونه‌های آنها هستند که از بالاترین حد مقاومت به خصوص در برابر نفوذ آب و دریافت ضربه برخوردارند و شما می‌توانید از آنها در هر شرایط آب و هوایی در فضای باز و بسته استفاده نمایید.

جدیدترین مدل سرامیک کف 

سرامیک کف مهمترین سرامیک انتخابی شما به لحاظ کیفیت باید باشد و در انتخاب آن توجه شما علاوه بر ظاهر باید روی مرغوبیت آن نیز باشد همانگونه که گفتیم جدیدترین سرامیک‌های کف سرامیک‌های پرسلانی و سرامیک فول بادی هستند اما پرسلان‌ها و سرامیک‌های فول بادی به لحاظ طرح و رنگ نسبت به سرامیک معمولی به خصوص کاشی و سرامیک دیواری از تنوع کمتری برخوردارند.
با این وجود سرامیک‌های کف دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ هستند که شما می‌توانید برای فضاهای داخلی از آنها استفاده نمایید.

جدیدترین مدل سرامیک کف 

 جدیدترین مدل سرامیک پذیرایی

سرامیک‌های پذیرایی بسیار توی چشم هستند و لازم است شما از جدیدترین مدل سرامیک پذیرایی استفاده نمایید. این بخش از دکوراسیون یکی از مهمترین بخش‌های خانه است که لازم است در انتخاب سرامیک آن، طرح و رنگ را بیشتر مد نظر داشته باشید زیرا فضایی است که مهمانان شما بیشتر با آن در ارتباطند و یک طرح خوب می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی میهمان شما باقی بگذارد. در انتخاب سرامیک پذیرایی لوکس و لاکچری بودن برای بسیاری در اولویت است اما تاکید می‌کنیم جذابیت را فدای مرغوبیت نکنید. 

جدیدترین سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی اگر قرار است فرش شود لازم نیست چندان مورد توجه شما برای انتخاب طرح و رنگ خاص باشد اما اگر خیال فرش کردن ندارید یا اینکه تنها بخشی از آن را می‌خواهید فرش کنید لازم است یک طرح مناسب برای آن انتخاب نمایید. همواره سعی کنید از جدیدترین مدل‌های سرامیک کف پذیرایی استفاده نمایید تا یک دکوراسیون ماندگار را ایجاد نمایید.

سرامیک کف پذیرایی
مدل‌های جدید سرامیک کف پذیرایی بیشتر شامل مدل‌های طرح‌های کادر دار هستند که می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب نمایند.

جدیدترین مدل سرامیک دیوار پذیرایی

دیوار پذیرایی لازم است یک طرح متناسب با دکوراسیون داشته باشد. اگر پرده‌ها و وسایل لوکسی در پذیرایی دارید که الویت شما در به چشم آمدن آنها است بهتر است از یک طرح ساده در دیوار پذیرایی استفاده کنید. این طرح همچون زمینه ای جذاب برای نمایش هر چه بهتر نمایشگاه کوچکی است که شما در خانه خود به وجود آورده اید.

جدیدترین مدل سرامیک دیوار پذیرایی

جدیدترین مدل سرامیک آشپزخانه

سرامیک آشپزخانه مورد دیگری است که در دکوراسیون به آن توجه زیادی می‌شود، خانم‌های خانه دار همواره به دنبال جدیدترین مدل کاشی آشپزخانه و جدیدترین مدل سرامیک آشپزخانه  هستند تا بتوانند یک فضای عالی در آشپزخانه که یک فضای پرکاربرد است را ایجاد نمایند. 
شما ممکن است با سرچ عناوینی همچون: جدیدترین سرامیک آشپزخانه، جدیدترین کاشی آشپزخانه، جدیدترین مدل سرامیک آشپزخانه، جدیدترین کاشی و سرامیک آشپزخانه با کلی طرح و ایده مواجه شوید اما یادتان باشد که آشپزخانه مکان امن شماست و بهتر است در رابطه با آن خود را از قید و بند مدل جدا نمایید و فقط به آنچه که دوست دارید توجه نمایید. 

سرامبک آشپزخانه
جدیدترین طرح‌های سرامیک آشپزخانه بیشتر روشن هستند تا بتوانند یک فضای شاد و دوست داشتنی را در خانواده ایجاد نمایند.

سرامیک کف

جدیدترین کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی دیگر از مکان‌های مهم در دکوراسیون است که توجه ویژه ای به انتخاب کاشی و سرامیک آن می‌کنند و همیشه به دنبال جدیدترین مدل کاشی سرویس بهداشتی هستند. جدیدترین کاشی سرویس بهداشتی بیشتر در زمینه کیفیت ترند هستند زیرا این محیط مرطوب فضای مناسبی برای رشد باکتری‌ها و شیوع بیماری هاست در نتیجه لازم است در انتخاب جدیدترین سرامیک سرویس بهداشتی به آنتی باکتریال بودن محصول توجه بیشتری نمایید تا طرح و رنگ آن و به کمک سرامیک‌های جدید آلودگی فضای سرویس بهداشتی را به حداقل برسانید.

سرامیک سرویس بهداشتی

جدیدترین مدل سرامیک

سرامیک‌های سایز بزرگ که با نام اسلب یا سرامیک اسلب شناخته می‌شوند در ایعاد بسیار بزرگی تولید می‌شوند به نوعی جدیدترین المان سرامیکی هستند که باعث ایجاد فضای یکپارچه در دیوار و کف می‌شود. از این مدل بیشتر در فضاهای بزرگ استفاده می‌شود اما ساتفاده از آن در فضاهای کوچک نیز توصیه می‌شود.

اسلب های سایز بزرگ

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند