حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
264 بازديد

حذف ۴۲ درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی

حذف ۴۲ درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۴۲ درصد کسانی که برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند فاقد شرایط لازم بودند گفت تا قبل از عید فاز دوم نام نویسی آغاز می شود.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: در مرحله اول طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۲ درصد فاقد شرایط و ۵۲ درصد دارای شرایط بودند.

وی افزود: بدین ترتیب تاکنون ۱۴۰ هزار واحد مسکونی باید ساخته شود که باید سازمان نظام مهندسی در اعمال مدیریت این طرح همدلی و مشارکت داشته باشد تا خانه های با کیفیت و قیمت مناسب برای مردم ساخته شود.

اسلامی با اعلام این خبر که فاز دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تا پایان سال انجام خواهد شد تصریح کرد: این پروژه یک نهضت خانه سازی است. تفاهم نامه هایی که با نیروهای مسلح آموزش و پرورش کارگران و بازنشستگان داشته‌ایم حجمی از تعهد را به دنبال دارد که لازم است طراحی و ساخت و سازها با دقت انجام شود و شاهد یک تحرک معنادار در بخش ساختمان باشیم.

به گفته اسلامی اعضای سازمان نظام مهندسی می‌توانند در مشارکت با طرح اقدام ملی رضایت نسبی از جامعه کسب کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند